sobota, 30 marca 2019

Ploty: Colton Haynes, Radek Pestka, Antoni Porowski, Aretha Franklin, Grey's Anatomy, Jussie Smollett ...


Colton Haynes dla gejowskiego magazynu Attitude, wyznaje o swoi problemach miedzy innymi narkotykach i alkoholem.

Miał wiele problemów osobisty. Musiał ukrywać swoją seksualność, uzależnienie od picia i narkotyków, a także poradzić sobie ze śmiercią swojej matki i rozpadem małżeństwa, z mężem Jeffem Leathamem.

„Pamiętam, że kiedy zacząłem, to było kilka kieliszków wina i były naprawdę mroczne czasy. Zwykłe obwiniałem go o moje problemy z lękiem lub depresją, ale tak naprawdę źródłem wszystkich moich problemów był alkohol i narkotyki”.

Ujawnił się „czułem się bardzo wolny, ale jednocześnie uwaga, którą miałem na sobie, sprawiła, że ​​wymknęło się spod kontroli."

Gdy małżeństwo nie udało się jemu i jego mama umarła, w tym momencie się załamał się. „Tak bardzo zająłem się narkotykami i alkoholem, aby zamaskować swój ból, który odczuwałem, że nie mogę nawet podjąć decyzji za siebie. Tonąłem we własnym gównie”.

Po kilkukrotnym przyjęciu do szpitala po nadużywaniu narkotyków i alkoholu, Colton - który rozpoczął czteromiesięczny program leczenia i od sześciu miesięcy jest trzeźwy - wspomina, jak był na dnie.

„Zamknąłem się w pokoju hotelowym w Waldorf Astoria w Beverly Hills przez siedem dni i zostałem znaleziony w moim pokoju z siniakami na całym ciele” - wspomina.

„Przez chwilę straciłem częściowy wzrok w lewym oku. Skończyło się na dwóch napadach. Nie wiedziałem, że to się dzieje, dopóki nie byłem wystarczająco trzeźwy, żeby to zapamiętać”.

Incydent posłużył jako „przebudzenie”, które ostatecznie doprowadziło go do poszukiwania leczenia.

„Gdyby ktoś inny powiedział mi, żebym powinien mieć pomoc, powiedziałbym„ Pieprz się!”. Musiałem sam podjąć tę decyzję. Byłem gotów przestać uciekać przed własnymi problemami.

„Kiedy poszedłem na leczenie, znalazłem tę niesamowitą ilość prawdziwej miłości dla siebie i zacząłem zastanawiać się, kim jestem bez tych wad i rozpoznawać ludzi w moim życiu".

Przygotowując się do nowego rozdziału w swoim życiu i karierze, Colton wie, że ciężka praca jeszcze się nie skończyła - ale jest gotowy objąć przyszłość wolną od demonów, które go prześladowały przez prawie całe dorosłe życie.

„Zawsze będę wracać do zdrowia. Jest wielu ludzi walczących, ale niewielu z nich mówi o tym. Życie jest o wiele piękniejsze niż mogłem sobie wyobrazić”, mówi. „Teraz to po prostu inne życie. To najlepszy prezent, jaki kiedykolwiek dostałem”.


Radek Pestka zdradził, kto namówił go na metamorfozę, zmienił miedzy mniej waży, mówi dba o siebie dzięki swojego chłopaka.


Antoni Porowski z Queer Eye, opowiada programie i swojej nowej książce kucharskiej


Prawnik Jussie Smollett przemawia po tym, jak Donald Trump mówi, że FBI powinno zbadać sprawę. Plus role, które odrzucili Sandra Bullock i Rob Lowe, które zmieniłyby historię Hollywood.


Taraji P. Henson reakcja na temat Jussie Smollett „Cieszę się, że prawda została w końcu zwyciężona, ponieważ wiedziałam o tym cały czas” - powiedziała Taraji P. Henson dla USA Today.


Sally Field i jej syn Sam wspierają kampanię „The Americans For The Equality Act” od HRC, która ma na celu ochronę Amerykanów LGBTQ w każdym stanie.


Para gejów Siegfried i Roy przez lata bawili publiczność w Las Vegas, ale wszystko skończyło się w 2003 roku, kiedy tygrys prawie zabił Roy'a Horna podczas występu. Teraz trener Chris Lawrence, który pomógł uratować Horna tej nocy, mówi, że sam Horn może być winny za atak


Po emisji odcinka „Grey's Anatomy” - „Silent All These Years”, Sangita Patel i Graeme O'Neil zareagowali


Nowy film dokumentalny o Arethy Franklin zawiera nigdy nie pokazywane materiały filmowe miedzy innymi nagrywała swój legendarny album gospel.


Horoskopy miłosne na rok 2019


1 komentarz: