środa, 20 marca 2019

Lady Gaga ujawnia jej fryzjer zainspirował ją do piosenki „Hair” podczas przyznania jemu nagrodę Fashion Los Angeles Awards

zdjęcie Lester Cohen/Getty Images
Lady Gaga oddała hołd swojemu długoletniemu gejowskiemu fryzjerowi Fredericowi Aspirasowi, ujawniając, że był inspiracją dla jej klasycznego utworu „Hair”.

Podczas dorocznym Fashion Los Angeles Awards w Daily Front Row. W przemówieniu Gaga powiedziała: „On nie jest moim zdaniem największym fryzjerem na świecie, on jest bratem, którego nigdy nie miałam. Jest naprawdę jednym z moich najlepszych przyjaciół na całym świecie".

Tymczasem Aspiras powiedział dla The Hollywood Reporter of Gaga: „Ona jest moją inspiracją. Pracujemy od 10 lat i każdego dnia inspiruje mnie do bycia lepszym człowiekiem i bycia wiernym temu, kim jestem i kochania siebie”.

Przyjmując nagrodę, Aspiras powstrzymał łzy, powiedział swoją historię. „Nigdy nie byłem bardzo szczery w moim życiu, mojej podróży, moich zmaganiach” - powiedział. „Dorastałem z bardzo skromnymi początkami i problemami psychicznymi z powodu osoby, którą jestem - bycie innym, dorastanie jako osoba homoseksualna i Azjatą, niemożność wyrażenia siebie. W tak młodym wieku, mając dar i talent, nie mogłem w stanie wyrazić siebie, ponieważ się bałem, bo mnie pobiją, bo uwielbiasz zajmować się włosami, czułem się bardzo samotny."

„To, co chcę zrobić, to poświęcić tę nagrodę dziś wieczorem mojej matce. Nie mogła tu być dzisiaj. Jest fryzjerem, jest imigrantką, prowadzi własny biznes. Amerykańskie marzenia spełniają się. Przez wszystkim mimo twoi przeciwności, trzeba walczyć, wymaga, wiary w siebie. Mam nadzieję zainspiruje pokolenie młodych artystów, którzy mają nadzieję, że zobaczą moją historię i uwierzą, w siebie”.


Cała ceremonia rozdanie nagród Fashion Los Angeles Awards, miedzy nagrodę także dostał projektant ChristiaN Siriano znany miedzy innymi ostatnio zaprojektował suknio-smoking dla Billy Porter, nagrodę mody zaprezentowała piosenkarka Sia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz