poniedziałek, 25 marca 2019

Mariusz Pudzianowski: Nie toleruję obnoszenia się homoseksualistów


Prawica ma nowego idola Mariusz Pudzianowski, który chce bić gejów. "Gdy obok mnie dwóch panów będzie się obściskiwało i sobie buzi dawało, to po prostu powiem brutalnie: wy-pier… wszego maja. Mówię to delikatnie, gdyż nie toleruję czegoś takiego i nie zaakceptuję. Albo ja wyjdę albo oni wyjdą – przekonuje Mariusz Pudzianowski w rozmowie z Andrzejem Kostyrą dla Super Expresu.

– Jeżeli normalnie będzie sobie siedział, jak ja tu z panem siedzę, to ja złego słowa nie powiem, ja mu rękę podam, ale nie toleruję obnoszenia się z tym wszystkim. Tak jak niektóre telewizje zapraszają sobie dwóch panów, no i jeszcze za rączkę się trzymają, za rączkę sobie chodzą… No sorry, żyjemy w Polsce i nie próbujmy do Polski sprowadzać Zachodu – mówił polski zawodnik mieszanych sztuk walki.

– Akceptuję tych ludzi normalnych jeżeli np. ktoś sobie obok mnie tej drugiej orientacji siedzi, ja z nim normalnie usiądę, kawę wypiję, porozmawiam o interesach, tylko niech się po prostu ci ludzie z tym tak nie obnoszą – mówi Pudzianowski."

Może nie sam przestanie obnosić się z swoją seksualnością, myśli, że może bić to nie lepiej uważa. Może okazać dostanie w pysk, od "pedała" lub "lesby". W sporcie MMA jest wielu osób LGBT, najwięcej ujawniony są lesbijek miedzy innymi Amanda “Lioness” Nunes, Tecia Torres, Raquel Pennington, Jessica Andrade, Nina Ansaroff i Liz Carmouche. Shad Smith jest nie liczny zawodników MMA, jest gejem.

Andrade oświadczyła się swojej dziewczynie w telewizji i przed publicznością na żywo w maju 2017 po walce z Joanną Jędrzejczyk.


On lubi takie sportowe walki, wiele mówią o tym gejowscy blogerzy, homofobiczni krytycy MMA, a nawet zwykli fani deklarowali, że jest homoerotyzm. Nawet wielu wyśmiewa się sportowców od "gejów".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz