piątek, 22 marca 2019

Big Brother - Łukasz kontrowersja w sprawie orientacji jego, skomentował także Robert Biedroń


Nie jestem gejem. Epizod był biseksualny, ale nie sądzę, że z tego powodu powinienem mówić, że jestem gejem. Jest przecież bardzo dużo osób, którzy są homoseksualni, ale nie widać tego po nich - błysnął.

Dopytany o rozmowę na temat orientacji w pokoju zwierzeń, dodał: Nie chciałem odpowiadać na to pytanie, jeszcze jest za wcześnie, nie chcę się otwierać. Dlatego odpowiedziałem im, że jestem hetero, chociaż jestem bi ze skierowaniem na gej - powiedział.

Zachowanie Łukasza Darłaka wywołało poruszenie w sieci. Robert Biedroń skomentował jego zachowanie. "On może być bohaterem" - powiedział polityk w rozmowie z Wirtualną Polską.

Kilka osób wprost spytało go, czy jest gejem. Chłopak wprost odpowiadał, że nie. Marlena nie kryła swojej opinii i powiedziała Łukaszowie, że wygląda zniewieściale. Zrobiło się niezręcznie.

- Jeżeli społeczeństwo oczekuje, że będziemy ukrywali naszą orientację, to niech się potem nie dziwi, że on o tym nie mówi. Jest zamknięty 24/7 w jakimś domu z obcymi ludźmi, więc nie wie, jak oni zareagują. Mam nadzieję, że będą tolerancyjni. Myślę, że cała Polska mu kibicuje. Zwłaszcza teraz, jak jest nagonka na społeczność LGBT. On może być bohaterem. Pamiętam uczestnika z wcześniejszych edycji Big Brothera, który się wyoutował i dał radę. Łukasz wygląda na silnego chłopaka. Kibicuję mu i trzymam kciuki. Trzeba doceniać odwagę, a Łukasz ją ma i idzie pod prąd. Za pójście pod prąd w domu Big Brothera należy się szacun - mówi polityk w rozmowie z Wirtualną Polską.

Aktualizacja Łukasz przyznaje mieszkańcom domu wielkiego brata, że jest biseksualny, skierowany na homoseksualizm. Nie chce już iść w kłamstwo, czuje nie komfortowo.

Dobrze powiedziała poprowadzą Małgorzata Ohme



1 komentarz: