piątek, 22 marca 2019

Para Vlogerów Shane Dawson i Ryland Adams zaręczyli się


Shane Dawson i Ryland Adams, para vloggelów z 24 milionami widzów na YouTube, zaręczyli się, są od trze lat. Para mediów społecznościowych ogłosiła zaręczyny na swoich kontach społecznościowy.

Shane Dawson, w roku 2015 ujawnił się jako biseksualny, wiele lat walczył tym kim jest to miedzy z powodu religijnego wychowania.

Napisał Dawson: „Ryland, dziękuję za uczynienie ostatnich 3 lat najszczęśliwszym okresem w moim życiu. Dziękuję, że śpisz obok mnie, chociaż pocę się przez pościel. Dziękuję, że sprawiłeś, że uśmiecham się i przypominasz mi, jak bardzo kocham się w prawdziwym życiu. (...) dziękuję, że kochasz mnie bezwarunkowo i przypominasz mi codziennie, że też powinienem kochać. Dziękuję wszechświatowi codziennie za przyprowadzenie cię do mojego życia i nie mogę się doczekać, aby rozpocząć z tobą przyszłość i zacząć każdego dnia myśleć o tym, jakie mam szczęście. Kocham cię bardziej niż kiedykolwiek potrafię wyjaśnić słowami. -Shane)”


Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Shane Dawson (@shanedawson)


Napisał Adams: „3 lata dzisiaj z moim najlepszym przyjacielem. Nie mogę uwierzyć, jak zmieniło się nasze życie, jestem wdzięczny za każdą sekundę! Kocham cię bardziej codziennie … jesteśmy zaręczeni!! Nie mogę się doczekać, aby spędzić resztę życia z tobą. Nigdy nie byłem szczęśliwszy przez całe moje życie!.”




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz