piątek, 22 marca 2019

Pinksixty News LGBT. Gay USA. Dex Frier. ILGA. Rodzice dzieci LGBT. Tęczowe rodziny. Ella Briggs. Tajlandia ...


Schwulissimo Magazyn: 31-letni Dimitri który urodził się w Rosji i dorastał w Dolnej Frankonii na Bawarii w Niemcze. Także mieszkał w Karlsruhe i Hamburg, aż do czasu, gdy przeniósł się do Berlina prawie siedem lat temu. Jest wyszkolonym elektrykiem w dziedzinie energetyki i techniki budowlanej. Obecnie studiuje inżynierię elektryczną na TU Berlin. Mario 44 letnich, urodził się w Rüdersdorf koło Berlina i dorastał w Gosen (Brandenburgia). Od 1999 roku mieszka w Berlinie, gdzie pracuje jako najwyższy oddziele federalnym jako specjalista ds. Zarządzania.

Obaj spotkali się - w Berlinie - na imprezie u przyjaciół. W lipcu 2014 roku Dimitri został zaciągnięty przez znajomego, w którym mieszkał na imprezę. Tam po raz pierwszy zobaczył Mario. Ponieważ jego znajomy znał Mario, zaczęli rozmawiać. Dimitri: "Potem spotykałem z Mario. Następnego dnia poszliśmy razem do Badeschiff Berlin i spędziliśmy razem tam dzień, aby się lepiej poznać. Potem regularnie spotykaliśmy od roku 2014 roku." Mario mówi o pierwszej randce: "W zasadzie nie myślałem o tym. Nie sądziłem też, że coś się rozwinie. Nie patrzyłem w ogóle i właśnie pochodziłem bardzo stresująco do konstrukcji związku. Ale tak to zwykle jest, kto nie szuka, kto znajduje. Trochę inaczej było z Dimitri: "Widziałem Mario, od razu uznał go za atrakcyjnego i chciał go poznać. Ostatecznie los pomógł trochę i wszystko poszło gładko".

Oczywiście zawsze dochodziły wzloty i upadki w związku. Dimitri mówi: "Są także częścią związku. Najważniejsze jest to, aby zawsze pracować nad sobą i nad związkiem oraz otwarcie rozmawiać o wszystkim. Mamy bardzo dobrą relację zaufania i pełnej szacunku do siebie. Gdy pojawiają się konflikty, otwarcie się do nich mówimy i wspólnie próbujemy znaleźć rozwiązanie.

Kiedy ujawnili się do swoi rodzin, zostało odebrano bardzo różnie przez swoje rodziny. Podczas gdy rodzina Dimitriego i jego środowisko akceptują jego jako geja. Mario nie miał tak łatwo. "Kiedy wyszedłem, był to szok dla mojej rodziny. Byłem wtedy w siedmioletnim związku z moją dziewczyną. Kiedy miałem pierwszy kontakt z mężczyzną, od razu było dla mnie jasne, że zakończę mój związek i w tym kontekście również się wyprowadziłem od siebie. W końcu rodzina potrzebowała trochę czasu, aby to przetrawić i zaakceptować."

Ich wspólne hobby to uprawianie sportu (5 razy w tygodniu), lubią podróżować, a także lubią nocne życie w Berlinie. „Tańczymy jak czasem dziko w klubach KitKat lub czasami w Berghain”, jak mówi Dimitri Mario dodaje: „Ale cieszymy się, także możemy być sami w domu ze sobą, czy cieszyć się spokojny wspólny obiad i spędzić z przyjaciółmi."

Pinksixty News wiadomości LGBT - ILGA raport na temat homofobii, przestawiono na konferencję w Nowej Zelandii.

Izba Reprezentantów USA zagłosuje w przyszłym tygodniu za rezolucją wyrażającą sprzeciw wobec polityki administracji Trumpa zakazującej dla osób transpłciowych służby w wojsku.

Wybory w Tajlandii nie długo odbędą się. Podczas gdy główni rywale skupili się na gospodarce i pogłębiającej się przepaści między bogatymi a biednymi, Partia Mahachona przygotowuje się do wystawienia 20 kandydatów, którzy otwarcie identyfikują się jako LGBT i promują integrację i równe prawa.

Dex Frier, który identyfikuje się jako mężczyzna, ale szkoła zmusiła go do kandydowania na królową balu, zamiast, króla balu.


Wiem jakie szkody może wyrządzić nienawistny język wobec osób LGBT. Gośćmi Maria Ryll - matka trójki dzieci, Marek Łazewski - ojciec trójki dzieci i Ewa Miastkowska - Stowarzyszenie Matek, Ojców i Sojuszników LGBTQiA.


Gay USA wieści LGBT od Free Speech TV


Para Ben i Daniel zawsze wiedzieli, że chcą być rodzicami. Po ślubie Ben i Daniel natychmiast zaczęli myśleć o założeniu rodziny. Rozpoczęli proces IVF przez macierzyństwo zastępcze, a po znalezieniu dawcy jaja, surogatki i lekarza, który wykonał IVF za pomocą nasienia obu mężczyzn, Ben i Daniel zostali rodzicami braci bliźniaków.



11-letnią Ella Briggs jest pierwszą „Kid Governor” z Connecticut, marzy o przyszłości chciałaby zostać pierwszą lesbijką gubernatorem.


Tak jak w Polsce i wiele krajach, coraz bardziej rozwija się ekstremizm prawicowy. Po starciach w Charlottesville Stany Zjednoczone.Wzrost liczby grup nienawiści w Stanach Zjednoczonych jest alarmujący nawet dla tych, którzy ich monitorują.


Democracy Now! wiadomości w perspektywy lewicowe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz