piątek, 31 maja 2019

Wieści z Instagramu: Love is Love, Gays With Kids, Replika, KPH, Ikony Stonewall, Zielona Góra ...









Arek Kluk, prezes poznańskiej Grupa Stonewall w wywiadzie w najnowszej "Replice": "Postawa, że trzeba garniturek założyć i pilnować, byśmy „nie zrazili społeczeństwa do siebie” wręcz mnie denerwuje. Albo że „najpierw trzeba ich do nas przyzwyczaić”, „pokażmy, że jesteśmy tacy sami”. Tacy sami, tylko nawet jeszcze grzeczniejsi niż hetero. Nie, nie, nie. Trzeba cisnąć!" Arek miał 24 lata, gdy w 2015 r. (współ)zakładał Stonewall. Mało który gej angażuje się w aktywizm LGBTi, mało który gej jest gotowy na publiczny coming out - nie tylko w tak młodym wieku, ale w każdym. Arek: "O, ja już wtedy miałem głęboko w dupie, kto wie, a kto nie wie, że jestem gejem i co o tym myśli" "Nosisz trochę większe ciemne okulary – jesteś pedałem. Nosisz spodnie rurki – jesteś pedałem. Nosisz torbę przez ramię – jesteś pedałem. Nie miałem kolegów. Trzymałem się z dziewczynami. Klasyka u geja. Pobity nie byłem, ale szyderstw i docinków od chłopaków nie zliczę.(...) Przeszedłem hejt. On ukształtował glinę, z której jestem ulepiony" Arek mówi też m.in. o nadchodzącym Marszu (6 lipca), o swoim chłopaku Jacku a także o striptizie, który wykonał w gejowskim klubie :-) Cały wywiad - do przeczytania w "Replice", dostępnej na Allegro: - w wersji papierowej: https://allegro.pl/oferta/replika-nr-79-magazyn-lgbt-maj-czerwiec-2019-8123004300; - w wersji cyfrowej: https://allegro.pl/oferta/replika-nr-79-magazyn-lgbt-maj-cz-2019-wersja-pdf-8123036608; - w prenumeracie: http://replika-online.pl/prenumerata/. #lgbt #lgbtq #lgbtqi #magazynlgbtqreplika #replikalgbt #replikalgbtq
Post udostępniony przez Magazyn LGBTQ Replika (@magazynlgbtqreplika)












Post udostępniony przez Attitude Magazine (@attitudemag)



























1 komentarz:

  1. "Instagram love" is a digital tapestry of connections and expressions. Alok Ways Claim It's a platform where affection, creativity, and support intertwine. From heartfelt comments to stunning visuals.

    OdpowiedzUsuń