piątek, 14 września 2018

DUA LIPA płacze na scenie. Fani wyrzuceni i bici za tęczowe flagi


Skandal na koncercie Duy Lipy w Szanghaju. Fani zostali wyrzuceni siłą z sali za machanie tęczowymi flagami oraz wstawanie z miejsc i tańczenie. Gwiazda nie była w stanie powstrzymać łez.

- Zeszłej nocy zrobiłam to dla moich fanów. Obiecany koncert. Byłam z nimi, śpiewałam z nimi i tańczyłam z nimi. Będę was wspierać za waszą miłość i przekonania - jestem dumna i wdzięczna, że czuliście się wystarczająco bezpiecznie, aby okazać swoją dumę podczas mojego występu. To, co zrobiliście, wymagało ogromnej odwagi. Zawsze pragnę jedynie, aby moja muzyka dawała wam siłę, nadzieję i poczucie jedności. To co się wydarzyło przeraziło mnie - przesyłam miłość do wszystkich moich fanów. Chciałabym wrócić tam, gdy nadejdzie właściwy czas i mam nadzieję, że następnym razem zobaczę salę wypełnioną tęczami. Kocham cię, Szanghaju - napisała Dua Lipa na Instagramie. (gala.pl)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz