niedziela, 30 września 2018

Christina Aguilera jej nowa trasa koncertowa zaczęła od zaręczyn fanów


Christina Aguilera w wielkim stylu rozpoczęła swoją nową swoją trasę Liberation Tour. To jej pierwsza trasa koncertowa od 10 lat.

Aguilera zaprosiła "dwóch wyjątkowych ludzi" - Bena Leara i Mike Kontomanolis - na scenie. "Chcą z nami czym podzielić" - powiedziała. Dodała "Mam naprawdę wyjątkową niespodziankę, która stanie się dziś wieczorem."

Gdy pojawili się na scenie, Lear spojrzał na Kontomanolis i powiedział: "Nie mogłem sobie wyobrazić, że mogę mieć lepszy moment niż ta kobieta, która zainspirowała cię przez całe życie i dała ci tak wiele szczęścia."

A potem uklęknął na kolano i wyjął z kieszeni pierścionek. "Jesteś miły, jesteś piękny, kochasz", powiedział do Kontomanolis. "Sześć lat temu zaproponowałeś mi, a ty dałeś mi okazję, by powiedzieć - tak. Dziś wieczorem, przed Christiną, zadam ci to samo pytanie.

"O mój Boże! Gratulacje! "Aguilera - Kontomanolis powiedział "tak".

"Jesteś dla mnie bardzo ważna. Przeniosłaś mnie przez tak wiele ważnych rzeczy"- powiedział do Christiny. "Nie wiem, gdzie byłbym, gdybym nie miał ciebie i twoją muzykę, żeby mnie podnieść."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz