piątek, 28 września 2018

Los Angeles LGBT Centrum gala Vanguard Awards uhonorowani Greg Berlanti, Robbie Rogers, Ricky Martin ...


"Chciał, aby dzieci LGBT miały kogoś, kto byłby podobny do mnie" mówi Greg Berlanti, mąż Robbie Rogers. "Mieć wzorca, ponieważ nie miał, kiedy dorastał, samotnie" - mówił Greg na Centrum LGBT w Los Angeles.

Robbie powiedział także na scenie: "Nasze bezpieczeństwo, równość i podstawowe wolności są zagrożone, teraz bardziej niż kiedykolwiek". "Wybrani politycy, którzy chcą nas pozbawiać praw" - powiedział. "Chcą zabrać nas z powrotem do czasów, kiedy nasza historia nie była nawet możliwa". (Variety)


Ricky Martin, odebrał nagrodę "Vanguard Award" w Los Angeles. Podczas uroczystej gali podziękował wzruszającą deklarację miłości do swoi bliźniaczków Matteo i Valentino oraz mężowi Ywan Yosef.

Mówił jak ważne jest, aby żyć otwarcie i uczciwie: "Inspiracja pochodzi od moich dzieci, ponieważ odkąd po raz pierwszy trzymałem ich w swoich ramionach, powiedziałem sobie: Mogę Ilekroć zadają mi pytanie, szczerze odpowiem, nauczyli mnie nie kłamać."


Lorri L. Jean, prezeska LGBT Centrum LA wygłosiła porywające przemówienie, podczas którego skrytykowała obecną administrację Trumpa za łamanie zabezpieczeń wielu grupom.


Ariadne Getty uhonorowana podczas gali Vanguard Awards. "Wyjście z cienia mojej działalności filantropijnej nie było łatwe, ale zrobiłam to, aby zachęcić innych do przedstawienia i zrozumienia wpływu dawania. Kiedy odwiedziłam centrum, rozmawiałam o zmieniającym się życiu ... widząc, co się dzieje, jest coś, co od razu zrozumiałam, w każdym większym mieście, miasto nie może sobie pozwolić być bez takiego centrum."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz