niedziela, 30 września 2018

Słowo Boże na niedziele - Paweł Dobrowolski i Konrad Szpindler o Bogi i kościele


Paweł Dobrowolski i Konrad Szpindler są parą od 7 lat i są katolikami.

Paweł jest teatrologiem i dramaturgiem, współtworzył również słynną akcję "Przekażmy sobie znak pokoju" sprzed 2 lat. Konrad jest germanistą.

O tym, jak godzą homoseksualność z religią katolicką, opowiadają w najnowszej "Replice" - w wywiadzie, którego autorem jest Marcin Dzierżanowski.

"- Paweł, rozumiem, ze gdy zaczęliście się spotykać, nie miałeś poczucia, że Boga odstawiasz na bok, tak?

Paweł: Przeciwnie: czułem, że robię to, do czego Bóg mnie wzywa. Miałem już wtedy tak silne doświadczenie więzi z Bogiem, że wiedziałem, że nic mnie już od Niego nie oddzieli. Dziś wiem, że Bóg jest w moim związku, w mojej miłości do Konrada, w naszym wspólnym życiu."

"Ludzie wokół mnie na ogół krytykują Kościół, zresztą, z dużą częścią tej krytyki, niestety, się zgadzam." Cały wywiad - do przeczytania w najnowszej "Replice".

Katedra Hope




10 baniek - 18. niedziela po Trójcy Świętej - Święto Żniw



W dniach od 21 do 23 września odbywał się XI Zjazd Gnieźnieński z mocną oprawą ekumeniczną i przy aktywnej współorganizacji Kościołów członkowskich Polskiej Rady Ekumenicznej, w tym Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego.



Kościół Middle Church



Kościół św Stanisława Kostki w St. Louis - na temat roli kościoła katolickiego i wykorzystywanie dzieci.



Msza parafii Ewangelicko-Augsburska w Cieszynie



Metropolitan Community Church of Washington DC



Metropolitan Community Church w Toronto



Sunshine Cathedral



Audiencja Generalna Ojca Świętego Franciszka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz