niedziela, 2 września 2018

Słowo Boże na niedziele - Sara Cunningham "darmowe przytulanie"


Tęczowe flagi, kostiumy, przytulanie i buziaki. Brzmi jak parada LGBTQ? Możliwe, ale to wydarzenie zorganizowane przez amerykańskiego pastora i jego żonę.

Wszystko zaczęło się w 2015 roku. Konserwatywna pisarka Sara Cunningham usłyszała od syna, że jest gejem. "Nie wiedziałam, jak pogodzić moją wiarę z miłością do dziecka" - mówiła później wspominając, co wtedy czuła. Kiedy syn powiedział jej, że jest w związku homoseksualnym i prosi ją, by to zaakceptowała, razem z mężem zaczęła uczęszczać na spotkania dla rodziców, którzy znaleźli się w podobnej sytuacji. Kiedy zaczęła chodzić na parady LGBT dotarło do niej, jak wiele osób homoseksualnych jest odrzucanych przez swoich rodziców. Wtedy wpadła na pomysł ofiarowywania im "free mum hugs", czyli darmowego przytulania, o czym napisała w poście na Facebooku.

Mój ukochany kościół w Austin przeszedł ulicami pod hasłem #AustinPrideParade i rozdawał darmowe przytulenia od mamy, taty, babci i pastora, jakby to był nasz zawód. A kiedy piszę uściski, mam na myśli takie, jakie daje Ci mama.

Komentarze nie pozostawiają wątpliwości, ze inicjatywa była potrzebna: Brakuje mi tego - pisali ludzie pod zdjęciem. Moja matka przestała mnie kochać. Ojciec nie rozmawia ze mną od 3 lat.

To nie pierwszy raz, kiedy Hatmaker stanęła po stronie społeczności LGBT. W 2016 roku udzieliła wywiadu Religion New Service, w którym powiedziała, że wierzy, że małżeństwa osób tej samej płci zostaną zalegalizowane, skrytykowała też Donalda Trumpa za rasistowskie zachowania. (Gazeta.pl)


Katedra Hope



Kościół Middle Church



- Zagładę stworzyli ludzie, w dużej mierze – trzeba to powiedzieć z bólem serca i przyznaniem się do winy – ludzie, których Kościoły chrześcijańskie wychowywały też na swoich nabożeństwach – powiedział podczas obchodów 74. rocznicy likwidacji Litzmannstadt Getto metropolita łódzki arcybiskup Grzegorz Ryś - TVN24


Dziękujemy Bogu zawsze za was wszystkich, wspominając was w modlitwach naszych nieustannie. (1 Tes 1,2)



Nabożeństwo z kościoła ewangelicko-augsburskiego Świętej Trójcy w Warszawie 26 sierpnia 2018



Nagranie Liturgii Eucharystii z kaplicy Reformowanego Kościoła Katolickiego w Poznaniu.



Metropolitan Community Church of Washington DC




Metropolitan Community Church w Toronto



Metropolitan Community Church



Kościół św Stanisława Kostki w St. Louis



Audiencja Generalna Ojca Świętego Franciszka 29.08.2018



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz