piątek, 29 grudnia 2017

Zawodowy zapaśnik z USA wychodzi z szafy - wyznaje jest gejem


34-letni zawodowy zapaśnik Mike Parrow z Orlando głosił że jest gejem.

Dorastając, przez całe życie chodziłam do szkoły katolickiej. Moja mama jest nauczycielką w szkółce niedzielnej. Pochodzę z małego miasteczka na północy od Nowego Jorku. Nie ma społeczności gejowskiej. Jedyne jakiejkolwiek kultura gejowska była "zniewieściała" i to było w telewizji. Nie jestem jak Jack z Will i Grace, więc na pewno nie mogę być gejem."

Na początku, kiedy jesteś młodszy, to jest łatwe - jesteś młody. Ale im byłem starszy, tym trudniej mi było mieć emocjonalny związek z kobietą. Wiele miałem sposoby, żeby zakończyć związek z kobietą. Mówiłem: "Słuchaj, po prostu nie sądzę, że jesteś ładna." I byłem wredny dla niektórych kobiet. To jest złe. I żałuję, że czasami nie mogę tego cofnąć".

Dopiero w wieku około 20 lat zaczął odkrywać swoją seksualność. Niestety jego pierwsze doświadczenia z randkami mężczyzn nie poszły tak dobrze.

Spotkał gejów którzy byli okrutni wobec niego, z powodu że był "gruby", "brzydki" też za to że jest za bardzo męski. I postawił być w szafie. Więc zakopał się w zapasach i skupiłem się na mojej karierze. I odniosłem pewien sukces, ale zawsze było to w mojej głowie kim jestem.

Parrow mówi, że w końcu wpadł w głęboką depresję. Czuł się jak kłamcą i oszustem, aby utrzymać swoją prawdziwą tożsamość w tajemnicy. Zaczął pić alkohol i myślał o samobójstwie. Próbował nawet terapii konwersyjnej, wyleczyć z homoseksualizmu.

Ale dopiero kiedy zaczął chodzić do prawdziwego terapeuty i pracować nad zaakceptowaniem siebie, wszystko się poprawiło. Potem spotkał swojego narzeczonego, Morgana.

Morgan pomógł mu znaleźć odwagę, by wyjść do swojej rodziny i kolegów zapaśników. Powiedział że musi być sobą. Nosi numer 49 to jest pamięć ofiar masakry na klub Pulse. Sam stracił kilka osób w tym klubie.

Jedna dziewczyna która zginęła powiedziała jemu zrozum jesteś ważny, twój głos musi być wysłuchany ci którzy są gejami. "Ona sama grała w koszykówkę. Powiedziała: "Kiedy jesteś dzieckiem, bardzo trudno jest powiedzieć znajomym, że jesteś homoseksualną osobą, ponieważ nie ma naprawdę żadnych wzorców dla młodych, homoseksualny sportowców, ponieważ wszystko, co widzisz w telewizji, jest stereotypowe. Być może jesteś w stanie pomóc 14-letniemu lub 15-latkowi w podjęciu decyzji o zabiciu siebie, ponieważ nie mają modelu do naśladowania."

"Dlatego noszę numer 49. Aby uczcić ich i być sobą. Aby przypomnieć mi, że trzeba mówić ludziom. Muszą zrozumieć, że nie wszyscy są tacy sami, że każdy ma podróż inną, musisz iść naprzód (GayStarNews)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz