piątek, 8 grudnia 2017

Ślub producenta telewizyjnego i piłkarza w Malibu


Greg Berlanti - producent telewizyjny - wziął ślub z swoim partnerem piłkarzem Robbim Rogersem w sobotę w Malibu, w Kalifornii. Byli ubrani w smokingi powiedzieli sobie tak przy obecności rodziny i przyjaciół oraz swojego syna Caleba.

"W moim życiu są dwie decyzje, które nigdy nie były dla mnie bardziej pewne, lub które sprawiły, że byłem szczęśliwszy - pierwszą stałem się ojcem, drugą dzieje się dzisiaj z tym człowiekiem", napisał Rogers na Instagramie.

"Nadal dochodzę z najbardziej emocjonalnego pięknego dnia, przekraczając wszelkie moje marzenia, jakie kiedykolwiek miałem. Ożenić się z mężczyzną, którego kocham na oczach wszystkich moich ukochanych, nie było czymś, kiedy dorastałem myśląc, że kiedykolwiek się to stanie. Dziękuję mężczyznom i kobietom, którzy umożliwili ten dzień. Dziękuję również @hanaasano za uchwycenie na zdjęciu pięknego dnia, przekonanie Caleba, by uśmiechnął się do aparatu." - Dodał Robbie Rogers na Instagramie.

Ślubie brali udział też gwiazdy serialu Arrow, takie jak Grant Gustin, Candice Patton, Keiynan Lonsdale i Emily Bett Rickards. Rogers i Berlanti rozpoczęli spotykać się w 2013 r. I zaręczyli się 31 grudnia 2016 r. Zostali rodzicami Caleba, 18 lutego 2016 r., za pośrednictwem matki zastępczej. (The Advocate)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz