sobota, 16 grudnia 2017

Zaręczyny na koncercie Little Mix


Następne zaręczyny na koncercie Little Mix. Sean Page, oświadczył swojemu chłopakowi Jamesowi Mayowi, na koncercie w zeszłym miesiącu. Sean Page, powiedział dla PinkNews, że wszystko zaplanował po czterech miesiącach spędzonych razem, i chciał to zrobić na koncercie, gdzie była jego 12-letnia siostrzenica i jego siostra.

Page chciał uklęknąć na jedno kolano do piosenki "Your Love", ale mówi dla PinkNews, że jego siostrzenica dała mu do zrozumienia, że ​​prawdopodobnie nie zamierzają wykonać tej piosenki dziś.

"Wpadł w panikę, ale potem, jakby to miało tak być, zaczęli śpiewać akustyczną wersję "Touch", która jest również piękną piosenką. Ty, ja i nikt inny, czuję uczucia, których nigdy nie czułem, chłopcze, to sposób, w jaki mnie pod wpływem zaklęcia ... " więc skorzystałem z okazji i powiedziałem mojej siostrze, Lisie, aby zaczęła filmować!".

Wcześniej najpierw poprosił o pozwolenie rodziców swojego partnera o poślubienie ich syna. Mówi że "zarezerwowaliśmy naszą imprezę zaręczynową w lutym i oczekujemy ponad 100 osób. Wesele ustaliliśmy tymczasowo na datę we wrześniu 2019 r., Abyśmy mogli zaoszczędzić na ten idealny dzień".

O reakcji na jego propozycję i tym, co się wydarzyło od tego czasu, Page mówi: "To było naprawdę magiczne".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz