środa, 27 grudnia 2017

Prezenter pogody wychodzi z szafy jest partnerem od 20 lat


Prezenter pogody z Kansas City Gary Lezak z KSHB jest na antenie od 1999 roku, wychodzi z szafy. "Chociaż byłem sam od wielu lat, odkąd byłem nastolatkiem, to dopiero w wieku 20 lat, w 1982 roku, kiedy w końcu ujawniłem do rodziny i przyjaciół" - wyjaśnił. "Kontynuowałem życie jako homoseksualista - niekoniecznie na zewnątrz, ale nie ukrywałem się całkowicie.

55-letni Lezak podziękował Andy'emu, jego partnerowi za 20 lat. Za pomoc w pokonaniu raka kości w 1999 roku, w tym samym roku został głównym szefem meteorologiem w stacji KSHB.

"Andy i ja wyznaczyliśmy cele do świętowania, które obejmowały wycieczki do niektórych z naszych ulubionych miejsc; Las Vegas, Hawaje, Alaska i Karaiby "- wspominał. "Aby symbolizować naszą miłość, poprosiłem Andy'ego, aby był moim mężem na całe życie. Podczas romantycznego rejsu po Karaibach zaskoczyłem go i podarowałem Andy pierścionek. Powiedział tak! Było to wyraźnie przed małżeństwami osób tej samej płci."

Para mieszka razem w Kansas City i podziela pasję do psów. "On jest moją drugą połową" - pisze Lezak - "tym, który czyni mnie całkowitym szczęśliwym".

W końcu ma nadzieję, że podzielenie się swoją historią kim jest, zachęci innych, aby mogli zaakceptować się dobrze z tym, kim są. "Młodzi ludzie, którzy mogą zmagać się ze swoją seksualnością i ich rodzice, którzy mogą próbować to wszystko jakoś zaakceptować. Wiem, że to nie jest łatwe - może być dość przerażające. Mam nadzieję, że będę dobrym wzorem dla społeczności LGBTQ." (NewNowNext)

Kilka lat temu na temat wyleczenia z raka


Gary oczywiście też ćwiczy na siłowni żeby być zdrowy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz