czwartek, 26 maja 2011

Po 25 latach koniec The Oprah Winfrey Show

Oprah Winfrey, amerykańska królowa talk-show, po 25 latach zakończyła emisję słynnego programu 'The Oprah Winfrey Show'. Ostatni odcinek nadano w środę.

- Nie żegnam się, tylko mówię do zobaczenia - powiedziała w swym ostatnim talk-show słynna dziennikarka, jedna z najbogatszych i najbardziej wpływowych kobiet na świecie.

W odróżnieniu od programu z udziałem największych hollywodzkich gwiazd, nagranego tydzień wcześniej z udziałem 13 tys. osób w hali United Center w Chicago, tym razem nie było zaproszonych gości, na scenie była sama Oprah Winfrey i publiczność na widowni. Były owacje na stojąco, łzy i uściski.

- Nie znajduję słów, by opisać tę chwilę - mówiła wzruszona Winfrey do widzów, którym, jak wielokrotnie podkreślała podczas programu, chce podziękować za ostatnie 25 lat.

W ostatnim odcinku 'The Oprah Winfrey Show' wyemitowanym w środę, a nagranym dzień wcześniej w studio Harpo Productions w Chicago, gospodyni programu wspominała jego początki.

Winfrey podkreślała, że zawsze najważniejsza była dla niej publiczność i jej reakcje. Stwierdziła, że to dzięki ludziom, którzy pojawiali się na widowni w jej telewizyjnym studiu, nigdy, w ciągu ostatnich 25 lat, nie opuściła ani jednego nagrania programu.

- Kiedy zaczynałam (...) Była to dla mnie praca, ale to się bardzo szybko zmieniło, zrozumiałam, że jest to coś więcej niż praca (...) Czasami byłam nauczycielem, ale czasami to ja się od Was uczyłam - powiedziała Winfrey.

Podziękowała również ekipie pracującej przy produkcji 'The Oprah Winfrey Show'. W ostatnich minutach pożegnalnego odcinka można było zobaczyć dziennikarkę całującą swojego długoletniego partnera życiowego Stedmana Grahama, który siedział na widowni. Ostatni kadr programu przedstawiał Oprah Winfrey i jej psa, cocker spaniela, Sadie.

Jak podsumowują amerykańskie media w ciągu 25 sezonów w programie 'The Oprah Winfrey Show' pojawiło się 30 tys. zaproszonych gości, wśród nich światowi przywódcy i celebryci. Na widowni w sumie zasiadło milion osób, a program z ich udziałem oglądali widzowie w 150 krajach świata.

Oprah Winfrey w listopadzie 2009 roku ogłosiła, że po 25 latach w maju tego roku zakończy produkcję „The Oprah Winfrey Show'. Talk-show produkowany był w studio Harpo Productions w Chicago. Winfrey przeniosła się do tego miasta w 1984 roku, gdy została dziennikarką prowadzącą program 'A.M. Chicago' telewizji WLS (oddział amerykańskiej stacji ABC), który potem przekształcił się w 'The Oprah Winfrey Show'.

Wpływowa dziennikarka żegna się z programem, ale nie z telewizją. Na początku tego roku Oprah Winfrey uruchomiła działalność swojej sieci telewizji kablowej o nazwie OWN (Oprah Winfrey Network). Którym ile razy pisałem wkrótce na tym kanale talk show mieć najsłynniejsza lesbijka Rossie O'Donnell. Oprah jej talk show też zajmował i gościł osoby homoseksualne, czy z pierwszy stron gazet i też zwykły np gay family zaprosiła ojców z swoimi dziećmi. Były plusy i minusy jej program albo lubili ją oglądać albo nie.

Podczas żegnania Oprah podziękowała też osobom homoseksualnym, poniżej wideo:
 Poniżej kilkanaście odcinków jej programu z udziałem osób homoseksualny.

Oprah Winfrey Show na temat nękania i przemocy w szkole, jeden 11 letni chłopiec zabił się z powodu poniżania w szkole.
Family Pride geje ojcowie u Oprah:
Greg Louganis, skoczek do wody który jest zarażony HIV
 Ellen deGeneres i jej żona Portia DeGeneres u Oprah też gościły:
 Książę indyjski który wyznał że jest gejem:
 Czy Ricky Martin, po ujawnieniu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz