sobota, 29 lipca 2023

Japońska gwiazda J-Popu, Shinjiro Atae ujawnił, że jest gejem



Japońska gwiazda J-Popu, Shinjiro Atae, ujawnił, że jest gejem, wypuszczając nową piosenkę "Into The Light" w celu uczczenia tej ważnej chwili.

W coming-out odbył się podczas spotkania z fanami, które miało miejsce w Line Cube Shibuya w Tokio w środę (26 lipca). Przed około 2000 osób publicznością artysta otwarcie opowiedział o swojej decyzji podzielenia się swoją seksualnością publicznie oraz o wpływie, jaki chciał wywrzeć na fanów, którzy również przeżywają podobne trudności.

"Moim fanom, dzisiaj był bardzo szczególny dzień dla mnie", napisał na Instagramie po wydarzeniu. "Przez wiele lat zmagałem się z akceptacją pewnego fragmentu siebie... ale teraz, po wszystkim, przez co przeszedłem, wreszcie mam odwagę, by się wam wyznać. Jestem gejem." Następnie wyjawił, że bardzo długo zajęło mu zaakceptowanie swojej tożsamości homoseksualnej, tłumacząc: "Nawet samemu nie potrafiłem tego przyznać."

"Dopiero jednak teraz uświadomiłem sobie, że zarówno dla mnie, jak i dla osób, które mnie obchodzą, w tym moich fanów, lepiej jest żyć autentycznie, niż ukrywać się i nie akceptować tego, kim naprawdę jestem."

Shinjiro miał nadzieję, że dzieląc się swoją seksualnością, inni, którzy borykają się z podobnymi uczuciami, "odnajdą wewnętrzną siłę i przekonają się, że nie są sami".

Aby osobiście poinformować jak najwięcej fanów, piosenkarz zorganizował to wydarzenie. Dla tych, którzy nie mogli wziąć w nim udziału, obiecał opublikowanie pełnego przemówienia na swojej stronie internetowej w kolejnym dniu, dzięki czemu będzie można usłyszeć wiadomość w jego własnych słowach (dostępne będą napisy w języku angielskim).

"Kiedy myślę o mojej pracy w przemyśle rozrywkowym i wielu rzeczach, za które jestem wdzięczny, to przede wszystkim myślę o moim związku z moimi fanami" - podsumował gwiazdor J-Popu. "Z całego serca dziękuję wam za towarzyszenie mi przez te lata."

Na jego Instagramie pojawiła się fala miłości w komentarzach, a jedna z osób napisała: "Jestem tak dumny z ciebie, Shin. Bądź nadal niesamowitym człowiekiem, jaki jesteś!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz