wtorek, 25 lipca 2023

Gwiazda Drag Race, Yvie, ogłosiła, wzięła ślub z swoim partnerem


Yvie Oddly gwiazda programu Drag Race, wyznała, że wzięła ślub z swoim partnerem. Gwiazda drag pokazała światu, że zawarła związek małżeński ze swoim partnerem, dzieląc się tą radosną nowiną na mediach społecznościowych.

Yvie podzieliła się kolażem zdjęć i filmów, w tym nagraniem z ceremonii zaślubin, którą odbyło się w sądzie.

"W zeszłym tygodniu wyszłam za mąż za faceta, którego poznałam na Grindrze," napisała Yvie w podpisie, oznaczając swojego męża, @dougyills.

W dalszej części posta wyznała pewne mieszane uczucia względem instytucji małżeństwa, ale wyraziła też swoje podekscytowanie przyszłością. "Mam mnóstwo mocnych opinii na temat małżeństwa, ale o tym wszystkim będzie można posłuchać podczas mojej trasy Strange Love," napisała Yvie. "Na razie powiem tylko, że kocham @dougyills i jestem niezmiernie szczęśliwa, że mogę być jego małżonką."

"@dougyills, kocham cię na zawsze, nawet gdy spóźniamy się prawie na własny ślub w sądzie," skomentował @dougyills.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz