wtorek, 30 sierpnia 2011

Cyrk polityczny ciąg dalszy


Cyrk polityczny ciąg dalszy przeraża co mówi nie którzy też jak na faceboku widziałem sztab wyborczy Tomasza Szypuły gdzie znajduje się w siedzibie KPH.

Jest nie dopuszczane i może tylko zaszkodzić całej organizacji KPH ok chcą kandydować do nie na czas kampanii zawieszą swój udział w organizacji, oraz nie wykorzystują tego organizacji.

 Też nie którym działaczom KPH nie podoba się do odchodzą lub gryzą w język. Przykro mi KPH to prywatny folwark kilku osób broniłem mówić o tym, ale jest prawdą.

Osoby dają 1% na KPH do częściowo finansują kampanie członków KPH. To tak jak konserwatywna grupa z Iowa dostała pieniądze na pomoc rodzinom ale wykorzystali do inny celów na walkę przeciwko małżeństwom homoseksualne.

Jak Robert wywiadzie mówi utrzymuje się z swego wydawnictwa jest nie prawdą też dostaje kasę od KPH, drugiej strony mówi mało zarabia ale prawie co miesiąc chwali się zdjęciami tropikalny podróży. Przez coś mi tu nie gra jedno mówi drugie coś innego robi.

Wiem mogą mieć problemy i tak już nie lubią mnie KPH, ale sorry nie lubię i jestem za bardzo przewrażliwiony, na temat kłamstw i intryg.

Jak Palikot jego sztab mówi chcę polski świeckiej, a co to znaczy do nie jest dobre mi do kojarzy z dyktaturą ktoś chcę stworzyć taki kraj komuniści czy faszyści co było ateizm też jest ok. Ale trzeba żeby każdy czy wierząca czy nie żyć godnie bez prześladowań swoi poglądów.

Religia nie jest groźna do ludzie są groźni, po chcą ludzie być Bogiem. Możemy żyć koło siebie żyd, katolik, muzułmanin, ateista czy gej.

Religie największe przywódcy Mahomet, Jezus czy Abraham mówili o miłości nie byli zadowoleni co robią zabija się w imię Boga.

Bóg, dał nam wolną wole i sam człowiek wybiera dobro czy zło.

Buntujmy miłość, a nie nienawiść polska świecka do nie przyszłość inne bagno, tylko trzeba oddzielić państwo od religii będzie ok, a nie usuwać religię z polski.

Mentalność polska LGBT u nas dyskusja jest kontrolowana przez grupki jak ostatnio pokazano o umowa związkach partnerskich. Nie dopuszczano inny do głosów oblócz GI. Dziś oni chcą kandydować chcieli chcą sprzedać bubel prawny  ustawa. Czy nie zasługujemy na normalny kandydatów?

Jak Szymon Niemiec poniżej nagraniu że według konstytucji wszyscy są równi w Polsce. Tylko nikt nie rozumie równość dla nich polityków i część LGBT my mamy rację w nie. Dopóki nie zrozumiemy co znaczy równość my nigdy dojdziemy do niczego.

Poniżej  wideo archiwalne z roku Szymona Niemca, ale jak pasuje do dzisiejszy czasów.
Na koniec Madonna - Get Stupid "...Nie przestawaj być głupim,  Wstawaj, to czas twój..."

1 komentarz:

  1. Skąd wiesz jest ateistą i nie jest członkiem kościoła katolickiego, kiedy pytany był Palikot, czy sam jest gotów opuścić szeregi kościoła odpowiedział: Nie wykluczam tego. Nie podjąłem decyzji, jestem ochrzczony. Nie ode mnie się zacznie.

    OdpowiedzUsuń