wtorek, 18 października 2016

Prasa LGBT do przeczytania: QX, Lavender, Attutude, San Francisco Bay Times, Fight Magazine, FS, David, Fenuxe ...


Wentworth Miller, wyoutowany gwiazdor serialu „Skazany na śmierć” udzielił wywiadu magazynowi LGBT „Attutude”.

Pytany, co powiedziałby młodym ludziom LGBT odkrywającym swą homo/bi/transseksualność, 44-letni aktor powiedział:

„Powtórzyłbym to, co powiedzieli już inni: że pewnego dnia znajdziecie tych „ze swojego plemienia” i życie powoli zacznie stawać się prostsze, będzie lepiej. Na razie po prostu uwierzcie mi na słowo: tak, są gdzieś ludzie, którzy wręcz czekają, by się w tobie zakochać, tak jak ty czekasz na nich. I zaakceptują cię takim/taką, jaką/jakim jesteś. A w tak zwanym międzyczasie – taka niestety jest rzeczywistość - stanowicie sami dla siebie „swoje plemię”, tymczasowo jednoosobowe. Musicie więc postarać się, by być dla samych siebie najlepszymi przyjaciółmi. Tego was w szkole nie nauczą. Zanim pokochacie kogoś innego, zakochajcie się w sobie – takim/taką, jakim/jaką jesteście naprawdę.”

Wentworth wie, o czym mówi. Gdy miał 15 lat, homofobia i prześladowania rówieśników zebrały swe żniwo – próbował popełnić samobójstwo.

„Kilku osobom wyoutowałem się koło dwudziestki, rodzinie powiedziałem przed trzydziestką. Ale gdy stałem się znany, żyłem w przekonaniu, że publicznie nie muszę się na ten temat wypowiadać. Błąd. Balon niedopowiedzeń rósł.”

W 2013 r. aktor wyoutował się w liście wysłanym do organizatorów festiwalu filmowego w Rosji, na który został zaproszony. Było to w czasie, gdy w tym kraju weszły przepisy o zakazie „homoseksualnej propagandy”.

Miller napisał: „Dziękuję za zaproszenie, moje wizyty w waszym kraju zawsze były fantastyczne, na dodatek mam Rosjan wśród moich przodków.

Niestety, jednak, jako mężczyzna homoseksualny, muszę odmówić. Jestem głęboko zaniepokojony tym, jak obecne władze Rosji traktują gejów i lesbijki. To jest dla mnie nie do zaakceptowania i nie mógłbym spokojnie i bez wyrzutów sumienia uczestniczyć w imprezie organizowanej prze kraj, który ludziom takim jak ja odmawia fundamentalnego prawa do życia w sposób otwarty i prawa do miłości”. (Replika) Numer Attutude płatny dostępny TUTAJ.


Nowy numer Lavender Magazine dostępny TUTAJ


Nowy numer QX Magazine dostępny TUTAJ


Nowy numer Boyz Magazine dostępny TUTAJ

The Fight Magazine

FS Magazine

San Francisco Bay Times

David Atlanta

Fenuxe Magazine

Get Out!

The GA Voice

Baltimore OUTloud

Outlook Ohio Magazine

Mannschaft Magazin

Watermark


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz