piątek, 15 września 2023

Wieści LGBTQ: Olly Alexander, Gay USA, Pride Today, Lublin, Bobby Berk, Edukacja seksualna, Vlogowe wieści ...

Gwiazda It's A Sin, Olly Alexander, skomponował oryginalny utwór do queerowego filmu o dojrzewaniu, Bonus Track. Gwiazda Years and Years będzie także producentem wykonawczym zapowiedzianego filmu Sky Studios. 

Bonus Track został stworzony przez aktorów God's Own Country i The Crown, Josha O'Connora i Mike'a Gilberta.

Uroczo niezręczna komedia romantyczna dla nastolatków opowiadająca o początkującym muzyku i synu gwiazdy rocka, próbującym wygrać szkolny konkurs talentów.

Akcja Bonus Track rozgrywa się w 2006 roku i występuje Joe Anders w roli nastolatka George’a z małego miasteczka. Dodatkowo obok niego w roli Maxa występuje Samuel Small, syn niezwykle znanego duetu muzycznego - Attitude.

Gay USA wieści LGBT od Free Speech TV - Najstarszy program LGBT w sieci kablowej amerykańskiej pierwszy raz nadawano 1985.

Pride Today - wieści LGBT The Advocate

Queer News Tonight

Q-mmunity Network News (QNN) – Wiadomości LGBTQ z Australii

Kiedy w 2018 r. organizował Bart Staszewski Marsz Równości w Lublinie nie było łatwo. Zakaz prezydenta, horda chuliganów, którzy chcieli nas zmieść z powierzchni ziemi. Nie było łatwo ale wspólnie z Alicja Sienkiewicz i Honoratą Sadurską oraz resztą osób udało się nam się stworzyć wspaniałe wydarzenie.  

Tamtego dnia, poza kamieniami, które rzucane były w naszą stronę i policyjnych armatek wodnych, które stworzyły na niebie tęczę zapamietałem też pewnego człowieka. To Patryk Kołbyko, który stanął na ławce i zaczął grozić nam i uczestnikom. Ktoś zrobił mu zdjęcie i wrzucił do internetu - wywołało falę emocji. Wtedy pomyślałem o nim jak o kolejnym niereformowalnym, opętanym nienawiścią człowieku. Dlaczego ludzie nas tak nienawidzą?

Mineły pieć lat i usłyszałem o nim ponownie. Zobaczyłem go w Lublinie na V Marszu Równości w Lublinie. Zobaczyłem go po drugiej stronie - szedł jako wolontariusz marszu, z uśmiechem.  Czy zmiana światopoglądu i wartości, jakimi kierujemy się na co dzień jest według Ciebie możliwa?

Bobby Berk stał się nieodłącznym elementem kultury pop dzięki swojej roli jako Ekspert ds. Projektowania w nagradzanym nagrodą Emmy reality show "Queer Eye". Berk teraz dzieli się swoimi najlepszymi radami w swojej nowej książce pt. "Right at Home: Jak Dobry Projekt Jest Dobry dla Umysłu".

"Piękne książki projektowe mogą inspirować, ale częściej niż nie, mogą sprawić, że czujesz, że twoje miejsce jest gorsze. Nie chciałem robić takiej książki. Chciałem stworzyć książkę, która naprawdę pomoże ludziom" - mówi Berk w rozmowie z magazynem Out. To pierwsza książka Bobby'ego Berka, a gwiazda reality show oferuje wiele przemyślanych wskazówek, które mogą poprawić nie tylko przestrzeń życiową czytelnika, ale także jego zdrowie psychiczne.

"Masz już w sobie moc, by uczynić swoją przestrzeń idealną dla siebie, ponieważ twoje miejsce jest związane z rzeczami, które kochasz - nie tym, co projektant mówi ci, że powinieneś kochać."

"Kiedy dzielisz się historiami o sobie i rzeczami, które nauczyłeś się w życiu osobiście, naprawdę pomagasz ludziom zastanowić się nad tym, co dzieje się w ich życiu. Możesz się identyfikować, a także zastosować to do swojego własnego życia". Gwiazda dzieli się całkiem sporo osobistych historii, w tym swoimi walkami z orientacją seksualną i bezdomnością w Nowym Jorku, które pomogły mu stać się osobą, którą jest dzisiaj.

"Jedną z pierwszych historii, o których mówię w książce, jest czas, gdy miałem pięć lub sześć lat. Moja mama urządziła moją sypialnię na czerwono. Wszystko było w ognistej czerwieni. To nie sprawiało, że czułem się dobrze ani zrelaksowany. Dlatego zaoszczędziłem wszystkie czeki urodzinowe i kupiłem niebieską narzutę na łóżko. Niebieski sprawiał, że czułem się dobrze. To był osobisty moment, w którym naprawdę zrozumiałem, jak ważne są rzeczy, które cię otaczają."


Anthony Allen Ramos z GLAAD rozmawia z instruktorem Peloton Codym Rigsbym – na temat jego nowej książki „XOXO, Cody”.


Sex Education: Sezon 4 oficjalny sezon 


Po czym poznać, że to już odpowiedni moment na debiut seksualny? - pyta Oliwia   Odpowiada seksuolożka i terapeutka Patrycja Wonatowska


Sylwester i Greg - Czy high school w Ameryce wygląda jak w serialu? Rozmowa z Sylwią Zarzycką  Czy mnie słychać?


Tom Daley jego vlog


Tęczowa rodzina - Matt Dallas i Blue Hamilton


Vlog pary gejów Michael i Matt


Stepsof2Foreigners


Husband and Husband


Tommy i Peter - czeskie małżeństwo


Transbros - vloger tematykę transpłciowości z perspektywy osób trans męskich. 


McHusbands - dwóch tatusiów


Power Girls od Agnieszki Skrzeczkowskiej i Karoliny Brzuszczyńskiej.


Influencer gejowski Joel Wood 


 Vlog Quinn Birkholz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz