piątek, 8 września 2023

Carl Nassib ogłasza swoją emeryturę od NFL i skupienie na swojej aplikacji społecznej

Carl Nassib, pierwszy aktywny, gejowski zawodnik National Football League (NFL), ogłosił swoją emeryturę futbolu amerykańskiego. Trzydziestoletni gracz z Tampa Bay Buccaneers podzielił się tą wiadomością na Instagramie w środę, 6 września.

Opisał to jako "chwilę gorzkiego smaku", ale powiedział, że "po siedmiu sezonach i nieco ponad 100 meczach NFL, oficjalnie ogłaszam zakończenie swojej kariery sportowej, aby skupić się na mojej aplikacji Rayze".

Rayze to aplikacja społeczna, która łączy wolontariuszy z organizacjami non-profit, które mogą jej również używać do zbierania funduszy. Pomysł ten przyszedł Nassibowi, gdy pracował jako wolontariusz w pobliskim zakładzie poprawczym w Tampa Bay.

Kontynuując swoje oświadczenie w środę, Nassib powiedział: "Futbol dał mi więcej, niż kiedykolwiek mogłem sobie wyobrazić. Mogę naprawdę powiesić kask na kołku po raz ostatni, wiedząc, że dałem z siebie wszystko."

Napisał również: "Zawsze marzyłem o grze w NFL, nawet jako gracz bez kontraktu, i naprawdę czuję się najszczęśliwszym facetem na świecie."

Podziękował swoim kolegom z drużyny, trenerom, agentowi i przyjaciołom, a także zachęcił innych do podążania za swoimi marzeniami.

"Nigdy nie pozwól, aby ktokolwiek przekonał cię, że to niemożliwe. Bądź najlepszą osobą, jaką możesz być, we wszystkim, co robisz. Pracuj ciężko, podejmuj mądre decyzje i bądź życzliwy wobec innych."

Rozmawiając z CBS w środę, Nassib powiedział, że jest "gotowy iść dalej". Ponownie podkreślił konieczność skupienia się na swojej aplikacji Rayze.

W czerwcu 2021 roku Nassib stał się pierwszym aktywnym zawodnikiem NFL, który publicznie przyznał się do swojej homoseksualnej orientacji. To była decyzja, którą później przyznał, że "rozważał".

W rozmowie z programem Good Morning America powiedział: "Kiedy ludzie wychodzą z szafy, robią to z powodu strachu. Obawiają się negatywnego wpływu na swoje życie, relacje i pracę."

Nassib dodał: "Mam tylko nadzieję, że pewnego dnia nie będziemy mieli tych obaw - to społeczeństwo, które mam nadzieję, że kiedyś osiągniemy. I mam nadzieję, że mogę być pozytywnym impulsem w tym kierunku."

Obecnie były gracz NFL spotyka się z duńskim pływakiem olimpijskim, Sørenem Dahlem. Para potwierdziła swoją relację w styczniu, publikując zdjęcia siebie nawzajem na swoich kontach na Instagramie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz