środa, 20 września 2023

Gus Kenworthy: „Mam dysmorfię ciała, taką samą jak każdy gej”

Gus Kenworthy otwarcie opowiedział o swoich trudnościach z dysmorfią ciała, która wywołuje stałe, intensywne uczucie wstydu i nienawiści do postrzeganych wad ciała.

"Myślę, że nie mam idealnego ciała," powiedział Kenworthy w rozmowie z magazynem Attitude. "Mam absolutną dysmorfie ciała, tak samo jak każda osoba homoseksualna."

"Są momenty, kiedy jestem bardzo zadowolony z tego, jak wygląda moje ciało, i jestem bardziej surowy wobec tego, co jem, i bardziej dbam o trening," kontynuował. "A są momenty, kiedy nie czuję się z tym dobrze. I sposób, w jaki działa Instagram, sprawia, że prawdopodobnie nie jest to czas, kiedy zamieszczam zdjęcie. Tworzy to więc pewną zniekształconą wersję rzeczywistości."

Jednak dodał, że jest całkowicie szczęśliwy, że jest postrzegany jako symbol seksu, nawet jeśli nie zawsze czuje się dobrze ze sobą.

"Jeśli chodzi o bycie postrzeganym jako seksualny, to nie obchodzi mnie to," powiedział. "Jestem zaszczycony i w porządku z tym. Jestem osobą bardzo seksualną i jestem bardzo otwarty na ten temat."

Kenworthy, który pierwszy zyskał sławę jako srebrny medalista w narciarstwie na igrzyskach olimpijskich zimowych w 2014 roku, przekształcił swoją karierę w aktorstwo, a jego pierwszą dużą rolą było wystąpienie w serialu "American Horror Story: 1984".

W wywiadzie Kenworthy otwarcie mówił także o graniu ról heteroseksualnych jako gej.

"Piękno aktorstwa polega na tym, że wcielasz się w inną postać," powiedział. "Myślę, że jeśli chodzi o role gejowskie, to nie powinno być zakazane dla aktorów heteroseksualnych, żeby wcielali się w te role. Ale uważam, że gejowscy aktorzy powinni być brani pod uwagę i czasem nie są."

"Nie jestem super poważnym aktorem dramatycznym, który jest gotów na Oscary," powiedział Kenworthy, opisując, jakie role chciałby grać. "Chcę zagrać podobieństwo siebie - rola miłosna w gejowskiej komedii romantycznej to moja wymarzona rola."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz