piątek, 11 czerwca 2021

Chasten Buttigieg w swojej podróży i zmiany w życiu kiedy jego mąż wszedł w politykę

Chasten Buttigieg wyjawił, jak zmieniło się jego życie, odkąd jego mąż Pete Buttigieg wszedł na narodową arenę polityczną Stanów Zjednoczonych.

W nowym wywiadzie dla MSNBC - Chasten powiedział: „Nie uważałem się za osobę polityczną – wtedy zakochałem się burmistrzu, który zdecydował się kandydować na prezydenta."

„Nie wiedziałem, jak lub co znaczy być na ścieżce kampanii. Bardzo się denerwowałem, że prezentuję się w niewłaściwy sposób. Zdałem sobie sprawę, że wystarczy wziąć głęboki oddech i być sobą”.

„Zacząłem otwierać się na temat dorastania jako gej na środkowym zachodzie Ameryki, jak to jest wychodzić w bardzo konserwatywnym wiejskim miejscowości, jak to jest patrzeć, jak moja matka walczy z rakiem. Wciąż walczy z rakiem i naszym amerykańskim systemem opieki zdrowotnej."

„Wiesz, i było tak wiele rzeczy, które czułem, że powinieneś być zamknięty w środku, ponieważ te słabości mogą sprawić, że będziesz wyglądać na słabszego. Ale im więcej o nich mówiłem, tym bardziej czułem się jak ludzie są z nami związani, związane z rasą i wspólnymi amerykańskimi doświadczeniami.” 

Chasten Buttigieg mąż Pete miał najlepszą odpowiedź na Kościół katolicki dotyczący zakaz błogosławieństw dla związków osób tej samej płci.

Czarno-białe zdjęcie przedstawia Pete'a i Chastena czule obejmujących się na tylnym siedzeniu samochodu w dniu ślubu.

"Miłość jest miłością. Małżeństwa jednopłciowe są legalne. Papież nie jest twoim urzędnikiem w hrabstwie. Zarejestruj się, aby otrzymać fantazyjne prześcieradła i kieliszki do wina. Pokój i błogosławieństwo”- napisał Chasten.

Chasten Buttigieg mąż burmistrza Pete, udzielił wywiadu dla ABC News. Chasten mówił jak zakochał się w Pete po spotkaniu w gejowskiej aplikacji randkowej Hinge: „Nie będę kłamał. To było jego zdjęcie z wojska.”

O swoim małżeństwie, powiedział Chasten, „warto poświęcić to poświęcenie. Ponieważ widziałem, jak Pete wychodzi na zewnątrz i zmienia życie wielu ludzi, ratuje życie ludzi dzięki widoczności siebie w kampanii”.

Chasten odpowiedział również na ostatnie uwagi fundamentalisty prawicowego Rush Limbaugh.

Pete może zmierzyć się z Rush Limbaugh. Ale bardziej martwię się o dzieci. Bardziej martwię się o ludzi w tym kraju, którzy obserwują, którzy tak długo byli atakowani przez ludzi takich jak Rush Limbaugh i tego prezydenta (Trumpa). I myślę, że czas przywrócić moralne przywództwo w Białym Domu.

Chasten mówił także o byciu bezdomnym po tym jak ujawnił się do rodziny i „szczęśliwym zakończyło” powrotu do domu.


Buttigieg, który poślubił w czerwcu ubiegłego roku swojego partnera Chastena Glezmana, w kościele Episkopalnym jest wierzący, jest kandydatem z partii demokratycznej na prezydenta. Buttigieg ma 37 lat - tym samym jest jednym z najmłodszych kandydatów na prezydenta.

"Małżeństwo z Chastenem zbliżyło mnie do Boga ... Swojego męża Chastena Glezmana poznał w internecie. Na pierwszą randkę poszli na mecz baseballowy. W swojej biografii Buttigieg pisze: Poczułem, jak jego dłoń ociera się o moją. Nic w moim życiu, od ściskania dłoni prezydenta do pierwszego ataku rakietowego, nie równało się z dreszczem, jaki poczułem, trzymając Chastena za rękę po raz pierwszy. Wróciliśmy do samochodu, akurat jak zaczęły się pomeczowe fajerwerki, a kiedy eksplozje zabarwiły niebo, pocałował mnie. Kilka tygodni zajęło mi zrozumienie oczywistego: byłem zakochany." - Gazeta Wyborcza.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz