piątek, 11 czerwca 2021

Ojciec mormon miał idealną odpowiedź na wyjście z szafy swojego syna



Austin Swink ma szczególnie bliskie relacje ze swoim ojcem, Vaughnem. Kiedy więc on miał 19 lat i miał wyjechać na swoją pierwszą misję jako członek kościoła mormonów, wyjaśnił USA Today, że wie, że musi powiedzieć ojcu, że jest gejem. Na szczęście dla Austina okazało się, że jego ojciec miał właściwą reakcję na wiadomość wyjścia z szafy.

„Miałem wyjechać na misję od mojego kościoła i miałem wrażenie, że po prostu muszę to z siebie zrzucić z piersi przed wyjazdem, ponieważ ciążyło mi to tak długo, nic nie mówiąc”. „Myślę, że zawsze byliśmy bardzo blisko. Chodzimy na spacery prawie każdego dnia i rozmawiamy o naszym dniu i życiu”.

Odpowiedzią taty było tylko pytanie, czy nadal uważa się za godnego kontynuowania swojej misji i upewnienie się, że jego syn wie, że jest kochany całkowicie i bez ograniczeń czy wahania.

„Po prostu nie chciałem odejść, nie mówiąc ci po prostu bo, tylko dlatego, że czułem, że muszę” – powiedział Austin swojemu ojcu.

Vaughn powiedział USA Today, że nie chciał, aby jego syn musiał się okłamywał lub ukrywał swoją seksualność do końca życia.

„To po prostu ma to sens, aby ktoś był szczęśliwy i nie musiał się ukrywać i nie mówić nic o tym, jak naprawdę się czuje” – wyjaśnił.

„Dostałem wiele komentarzy do mojego filmu i bezpośrednich wiadomości od dzieci, które były od od młodszy po starsze" – wyjaśnił Austin. „Wyrazili mi, że czują, że nigdy nie będą mogli ujawnić się swoim rodzicom, którzy albo pochodzą z rodziny mormonów, albo po prostu z chrześcijańskiego domu”.

Jeśli Austin dawał nadzieję gejowskim dzieciom, które boją się wychodzić do swoich religijnych rodzin, Vaughn dał rodzicom podstawowy plan, jak powinni zareagować.

„Twoja miłość jako rodzica powinna być bezwarunkowa” – stwierdził po prostu. (Out Magazine)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz