czwartek, 24 czerwca 2021

Colton Haynes dzieli się zdjęciem - „Bycie gejem jest warte świętowania”



Colton Haynes dzieli się zdjęciem, które kiedyś próbował wymazać z internetu: „Bycie gejem jest warte świętowania”.

Gwiazda Teen Wolf and Arrow znalazła się kiedyś na okładce XY, magazynu skierowanego do młodych czytelników LGBT+, kiedy pracował jako model w wieku 17 lat.

Zdjęcie bez koszuli przedstawia go uwikłanego w homoerotycznej pozie z innym męskim modelem – i przez długi czas nie mógł znieść tego widoku.

„Nigdy wcześniej nie publikowałem tego zdjęcia. W rzeczywistości spędziłem dużą część mojej kariery, próbując wymazać go z Internetu, gdy byłem jeszcze w szafie” – przyznał na Instagramie.

„Częściowo dlatego, że tak wielu ludzi w Hollywood powiedziało mi, że nigdy nie będę pracował jako otwarcie gejowski aktor, ale częściowo dlatego, że bardzo się wstydziłem”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz