Luksusowa marka Ralph Lauren po raz pierwszy w jednej ze swoich reklam zamieściła parę osób tej samej płci w swoim spocie. „Rodzina jest jak dom. Czujesz się jak w domu, gdziekolwiek jesteś. Rodzina jest wszystkim ”, mówi głos, gdy kamera pokazuje ludzi różnych ras, wieku, płci i tożsamości seksualnych.
„Chodzi o śmiech i płacz i po prostu kochanie się nawzajem bez względu akceptację” - kontynuuje spot. 52-letnia marka, która stara się dotrzeć do młodszej publiczności, wybrała prawdziwe rodziny, które pojawiły się w spocie przedstawiającym parę lesbijek.
„Żyjemy w świecie, w którym znaczenie rodziny jest większe, szersze i bardziej osobiste niż kiedykolwiek wcześniej” - powiedział Jonathan Bottomley, dyrektor ds. Marketingu w Ralph Lauren. „Wierzymy, że rodzina jest jedną z najbardziej pozytywnych sił i potężnych unifikatorów dla nas wszystkich” - dodał. „Rodzina to miłość. Rodzina jest tym, kogo kochasz ”- kontynuuje lektor w reklamie. (Ad Age/The Advocate)
Tweet
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz