piątek, 5 kwietnia 2019

Keala Kennelly pierwsza ujawniona homoseksualna mistrzyni surfingu


Keala Kennelly stworzyła historię LGBTQ. 40-letnia rodowita mieszkanka Hawajów jest pierwszą ujawnioną lesbijką, która wygrała globalne mistrzostwo w surfingu.

„Kiedy miałam 25 lat, ukrywałam się byłam w szafie, przesiąknięta wstydem, żyłam w strachu i nienawidziłam siebie. Nie sądziłam, że mogę być jednocześnie mistrzem świata i lesbijką - powiedziała Kennelly.

„Teraz jestem pierwszą ujawnioną homoseksualną mistrzem świata” - powiedziała. „Jestem dumna z tego, kim jestem i kocham siebie dokładnie tak, jaka jestem. Mam nadzieję, że zainspiruję innych sportowców LGBT, którzy cierpią w milczeniu, aby żyli prawdą”.

Kennelly jest jednym z najlepszych surferek na świecie. W 2003 roku zdobyła Triple Crown of Surfing za zdobycie najwyższych rankingów w Hawaiian Pro, World Cup of Surfing i Pipeline Masters. Jest także DJ-em i aktorką, która ma na swoim koncie film Blue Crush z 2002 roku. (The Advocate)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz