wtorek, 23 kwietnia 2019

Aktor „Pretty Little Liars” Tyler Blackburn wychodzi z szafy wyznaje jest biseksualny


Mówiąc o zamiarze bycia „tak szczęśliwym, jak to możliwe, tak wolnym, jak to tylko możliwe”, aktor Pretty Little Liars - Tyler Blackburn ujawnił się w piątek w wywiadzie dla Advocate.

Powiedział Blackburn: „Jestem queer. Od nastolatka uważam się za biseksualny. Po prostu chcę czuć się dobrze we własnej skórze, w moim umyśle i we własnym sercu”.

Blackburn powiedział, że odczuwał presję, by wyjść kim jest: „Słyszałem tak wiele rzeczy ze społeczności queer o biseksualizmie, że jest to bzdura, czy coś w tym rodzaju, i to zawsze tkwiło we mnie, ponieważ czułam presję ze strony wszystkich stron. I myślę, że najdłużej stłumiłem zainteresowaniem się mężczyznami. Dopiero pod koniec dwudziestego roku życia, pod koniec Pretty Little Liars, naprawdę pozwoliłem sobie pójść poznania się, co to jest być biseksualny.”

Przeczytaj pełny wywiad TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz