piątek, 26 kwietnia 2019

YouTube gwiazda Mikey Bustos ujawnia jest gejem: „Życie jest słodkie!”


Mikey Bustos, filipińsko-kanadyjski gwiazdor YouTube z ponad milionem subskrybentów, w niedzielę ujawnił się, że jest gejem, wśród swoich 127 000 fanów na Instagramie w serii zdjęć ze swoim chłopakiem, RJ Garcia (jego menadżer).

Napisał Bustos na Instagramie: „Życie jest słodkie! Dziękuję za miłość okazaną, chłopaki. @Appleboyrj i ja widzimy wszystkie wasze wiadomości i nigdy w naszych najśmielszych snach nie wyobrażaliśmy sobie wsparcia ze wszystkich zakątków cyberprzestrzeni, mediów i świata! Było dla mnie tak długą 37-letnia podróż i w tym momencie czuję, że osiągnąłem rodzaj jackpota! Jest rok 2019 (jak to ujął mój tata, kiedy przyjechałem do niego kilka tygodni temu) i świetny czas, żeby żyć LGBT.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz