sobota, 27 kwietnia 2019

Okulary Równości 2019 przyznano Justyna Kopińska, Katarzyna Dowbor, La Strada ...


"Okulary Równości 2019" przyznano w kategorii: Prawa kobiet i przeciwdziałanie dyskryminacji z powodu płci otrzymała Justyna Kopińska.

Prawa mniejszości i przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na wiek, pochodzenie etniczne, religię, przekonania, niepełnosprawność albo orientacje seksualną Grupa "Strajk RON".

Sprawiedliwość społeczna i zwalczanie ubóstwa Katarzyna Dowbor i ekipa programu "Nasz Nowy Dom" telewizji Polsat.

Laureatki "Super Okularów Równości" przyznano dla Alicji Długołęckiej i cały zespól Fundacji La Strada.

Gratulujemy nominowanym i nagrodzonym. Dziękujemy, że znowu byliśmy wszyscy razem w gronie przyjaciółek i przyjaciół, zjednoczeni wokół wspólnej

Dominik Kuc: Ogarnął mnie totalny wzrusz. Około 3 lata temu po raz pierwszy przyszedłem na galę rozdania nagród Okulary Równości fundacji Izabeli Jarugi-Nowackiej. Od tamtego czasu co roku obserwowałem niesamowite osoby i działania w tak ważnych obszarach.

Dziś i ja miałem zaszczyt odebrać nominację do Okularów Równości w kategorii: prawa mniejszości i przeciwdziałanie dyskryminacji. To naprawdę świetne uczucie być częścią tych działań. Oczywiście kontynuujemy tę pracę.

Gratuluję zwyciężczyniom: protest rodziców osób z niepełnosprawnościami oraz wszystkim innym nominowanym. Działamy dalej, bo jeszcze sporo pracy przed nami, co tylko pokazują "skierowania do okulisty" (antynagrody).

Przesłanie Justyny Kopińskiej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz