sobota, 12 maja 2018

News: Taylor Bennett, Lizzie Marvelly, Gay USA, Jake Shears, Kevin McHale, Halsey, Eurowizja 2018, Taniec z gwiazdami ...


Taylor Bennett 22-letni raper wyszedł w styczniu 2017 roku jako biseksualista. Wyjaśnił wtedy, że chce "być bardziej otwartym na siebie, aby pomagać innym, którzy zmagają się z tymi samymi problemami".

Ponad rok później Bennett powiedział więcej o tym, dlaczego zdecydował się wyjść z szafy. "Zawsze mówię, że było mi łatwiej, ponieważ jestem raperem i mam fanów".

"Robię to dla tego dzieciaka, który siedzi w klasie, który nie ma z kim porozmawiać i nie ma przyjaciół - to jest to, co jest trudne" - powiedział Bennett. (highsnobiety.com)

Colton Haynes, po raz pierwszy wypowiedział się dotyczące o rzekomym rozstaniu z Jeffem Leathamem. W ciągu weekendu Haynes wyjaśnił sprawę i bronił Leathama.

"Proszę przestańcie być dla niego niemili". Aktor zabrał na Twittera i powiedział, że piosenka którą nie dawno nagrał nie dotyczy Leathama, ale dawnego związku. (GayStarNews)

Colton Haynes złożył pozew o rozwód i dokumenty separację we wtorek ze swoim mężem Jeffem Leathamem zaledwie sześć miesięcy po ślubie.

Urodzona w Nowej Zelandii piosenkarka i autorka tekstów Lizzie Marvelly, wyznaje że jest biseksualna i też jest związku z dziewczyną. W ubiegłym tygodniu zostałam uhonorowana nominację do nagrody Celebrity Ally na LGBTQI Awards. Nie mogę jednak zaakceptować nominacji i uważam, że nadszedł czas, aby podzielić się z Tobą powodem. Jestem biseksualny.

W ciągu ostatnich kilku lat powoli przechodziłem proces ujawnienia. Najpierw wyszłam do przyjaciół, potem do rodziny, potem do moich kolegów, a teraz wychodzę do ciebie. Wiem, że mamy rok 2018 i nie powinno to być wielkim problemem, ale szczerze mówiąc, nie było to łatwe dla mnie. Nie wiedziałam, że byłam bi aż do moich wczesnych lat dwudziestych. Nie wiedziałam, czy ludzie, których kochałam, będą mnie akceptować. Jestem osobą bardzo prywatną, jeśli chodzi o moje życie osobiste i nie wiedziałam, czy mogę poradzić sobie z analizą mojej seksualności w mediach.

Poświęcenie wiele czasu, ale powoli zdałam sobie sprawę, że bycie wierną sobie jest ważne dla mojego dobrego samopoczucia. Zawsze starałam się być autentyczna kim jestem. Jestem dumna z tego, kim jestem i chcę być otwarta na temat mojej tożsamości. I dlatego, kiedy czuję się naprawdę zaszczycona, że ktoś mnie nominował, aby zostałam uznana za heteroseksualna osobę wspierającą LGBT, ważne jest, aby przyznać, że w rzeczywistości jestem członkiem społeczności tęczowej.

Chciałam tylko powiedzieć, że choć rozumiem, że bycie w oczach opinii publicznej oznacza, że ​​czasami istnieje zwiększone zainteresowanie moim życiem prywatnym, staram się, aby moje ukochane osoby były poza blasku reflektorów. Nie będę wchodził w szczegóły dotyczące mojego związku z moją dziewczyną, poza tym, że jestem bardzo szczęśliwa. I na koniec tego, to jest najważniejsze. #Miłość jest miłością". (GayStarNews)

Ona wiele razy wstawała obronę osób LGBT jak np New Zealand Herald, gdzie skomentowała i skrytykowała konserwatywną chrześcijańską grupę "Family First New Zealand" za przeciwstawienie się osobom transpłciowym za korzystanie z toalet, które nie odzwierciedlają płci ich narodzin.

Pinksixty News wiadomości LGBT - Eurowizja 2018 wkracza w fazę finałową. Niestety, zmagań tych nie obejrzą chińscy widzowie. Europejska Unia Nadawców zerwała współpracę z telewizją Mango z powodu cenzury, którą nadawca ten zastosował podczas pierwszego półfinału konkursu.

Serial Brooklyn Nine-Nine, stacja Fox odwoła serial po pięciu sezonach, mimo to serial był drugim serialem Foxa po New Girl, najdłużej na antenie. Brooklyn 9-9, nie miał wysokiej oglądalności, ale i tak średni rating 1,3 wciąż był najchętniej oglądaną komedią tej stacji.

Czterech mężczyzn zostało oskarżony za atak na parę gejów po paradzie równości w Miami Beach w kwietniu, zostaną sądzeni o przestępstwa z nienawiści.

Chory i porzucony, 26-letni Nigeryjczyk jest zamknięty w celi przez ostatnie dziewięć miesięcy bez procesu. Został aresztowany w sierpniu na przyjęciu, które według policji było to homoseksualne wesele, oskarżony o przestępstwo związane z homoseksualizmem, ale wydaje się, że został zapomniany i nikt zainteresuje nim się, nie na pieniędzy na łapówkę i adwokata.


Gay USA wieści LGBT od Free Speech TV


Scissor Sisters frontman Jake Shears dla 4 News, mówi o swoim coming outcie, omawia prawa osób LGBT i bycie gejem w Trumpa Ameryce.

Opowiadał miedzy innymi jako nastolatek był prześladowany w rodzinnym mieście Mesa w Arizonie. Przypomniał sobie, że było to nieprzyjazne środowisko i do dnia dzisiejszego regularnie otrzymuje wiadomości od młodzieży LGBT w niebezpiecznych sytuacjach. "Wiele razy dostanę od dzieci, które chcą pomocy i czują się jak w domu i wrogie środowisko. A często mówię im, że myślę, że powinni poczekać kilka lat, aż znajdą się w bezpieczniejszym miejscu."


Kevin McHale w wywiadzie dla Facebook Live interview with Marc Malkin, mówi o swoim ujawnieniu że ludzie nie powinni być zaskoczeni że jest gejem. Fani którzy obserwowali co robił że nie było dla nich zaskoczenia że jest gejem, wspierał LGBT organizację, jego wpisy sugerowali że jest gejem.

McHale także mówił o tym, dlaczego nigdy nie ujawnił się w czasie Glee, powiedział, że był w długotrwałym związku w wieku 20 lat i nie chciał wpływać na faceta, z którym się wcześniej był. McHale obecnie spotyka się z innym aktorem, Austinem McKenzie.


Tym tygodniu nie tylko finał Eurowizja, wiele dzieje się Festiwal chórów LGBTQ Various Voices w Monachium, czy rozpadania nagród British LGBT Awards i taniec z gwiazdami włoska wersja, do półfinału doszedł Giovanni Ciacci i partner taneczny Raimondo Todaro mimo wielu sędziów programu wiele razy mówili im nie, widzowie zakochali się w nich. W katolickim kraju, publicznej telewizji gej tańczy z heterykiem jako para. Finał będzie 19 maja z powodu Eurowizji transmisji RAI przełożył.


Na 29. dorocznej GLAAD Media Awards w Nowym Jorku 5 maja ogłoszono, że Halsey otrzymała nagrodę GLAAD Media Award dla wybitnego artysty muzycznego. Nie będąc w stanie uczestniczyć osobiście, Halsey nagrała wiadomość wideo.



Democracy Now! wiadomości w perspektywy lewicowej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz