niedziela, 22 marca 2020

Wieści z instagram - Madonna, Dustin Lance Black, Adam Rippon, Sam Smith, Przemek Staroń, Elton John ...























Wyświetl ten post na Instagramie.

Czy wiecie, jaki dziś jest dzień❓ Międzynarodowy Dzień Bez Mięsa❗😁 20 marca każdy, kto nie wyobraża sobie obiadu bez kotleta, niech spróbuje ugotować coś wyłącznie roślinnego 🥬🥕🌶🍆🍅🥜 U mnie curry z ciecierzycą i szpinakiem jest już w drodze... 😉 Jestem pewny, że antykoronawirusowa kwarantanna daje (przynajmniej niektórym) więcej czasu na gotowanie - przekonajcie się na własnej skórze, jaka wegetariańska i wegańska kuchnia są super! Może ten jeden dzień starczy, by przekonać kogoś z grona Waszej rodziny lub przyjaciół, by trwale ograniczył w diecie niezdrowe dla nas oraz szkodliwe dla środowiska mięso?🤔 #dzienbezmiesa #dzieńbezmięsa #bezmięsa #gotujemy #kucharz #warzywa #wegetarianskie #bezmiesa #wegewarszawa #wegeobiad #vegeobiad #wegetariańskie #wegetariański
Post udostępniony przez Marek Szolc (@marek.szolc)



Wyświetl ten post na Instagramie.

OUR BIGGEST LESSON?: . Sometimes hate ourselves for seeming preachy... but being the deep thinkers we are we can’t help but share our thoughts when they come to us. Helps validate them in a way... therapeutic even. _____ So here’s what we’ve concluded after a period of social distance: 1. Our relationship with others hasn’t been damaged. In fact it’s more considered and caring 2. Our relationship with ourselves has improved because we’ve had more alone time to connect and consider what matters 3. We’re finding greater beauty in the little things and liberties we take for granted 4. Pleasure and joy doesn’t always carry a price tag. Celine Dion balcony singathons anyone!? 5. Basic hygiene shouldn’t be saved for pandemics 6. Home / outdoor workouts are way more interesting, and better for the mind and soul than constantly being at the gym 7. Human touch and greetings are actually pretty great and we even miss a hand shake right now 8. People panic WAY too much and shouldn’t forget their humanity - we’re in this together so act accordingly _____ Sure we will learn plenty more along the way. And not ignoring the downside of the current climate, but trying to see the good - as let’s face it, there’s plenty of bad news right now. _____ And finally, here we are saying goodbye to Cosmo after we looked after him last week. He was such a cutie and we miss him already!!
Post udostępniony przez Travis & Remy 🇦🇺🇬🇧 (@chapteroftwo)


Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez ラデク ストーン (@rdslav)







Wyświetl ten post na Instagramie.

Bardzo się cieszę, że dla wielu z Was informacja o @teacherprize okazała się radosną nowiną w tych trudnych czasach. Bardzo. Totalnie. To mnie popchnęło do myślenia, co i w jaki sposób mogę w najbliższych dniach robić, aby szerzyć radość tak bardzo, jak się da. Nie pocieszanie. Tylko radość. Pomyślałem, że dziś jest w sumie niezły dzień na radość, bo zbiega się kilka ważnych dat: Dzień Wiosny, 10. rocznica przeprowadzki do Trójmiasta i Światowy Dzień Osób z Zespołem Downa, czyli z trisomią 21 chromosomu. Dodam, że 21 to moja ulubiona liczba 😃 No i pomyślałem, że zgodnie z tradycją założę różne skarpetki i pokażę dom Flintstones z @lego, wszak nie jest ważne, jaki i z czego jest zrobiony dom, ważne, że to dom ❤️ I wtedy zacząłem mieć wrażenie, że to się wszystko jakoś łączy, te skarpetki, dom... Nie mogło to mi dać spokoju. Nie wiedziałem, o co chodzi. Jakby coś mi się wymykało. I nagle mnie olśniło. Dzień Osób z Zespołem Downa i moja rocznica uczynienia Trójmiasta Domem przypomniała mi o fantastycznym człowieku, którego poznałem, zasiadając w Kapitule Nagrody Nie Widzę Przeszkód @fundacjakaczkowskiego, i który został jednym z laureatów - @pavel.bilski. Paweł to jest taki kozak, że mam ciarki na samą myśl o nim. Miał ukochanego brata z zespołem Downa. Jego brat odszedł. Paweł po przeżyciu żałoby odnalazł sens - swoją życiową misją uczynił pomoc osobom z trisomią 21 i założył fundację @oczamibrata. Postanowił zbudować, uwaga, dom. Dom dla osób z zespołem Downa, którymi nikt nie ma jak się opiekować. Kolorowe skarpetki. Dom. I Paweł. Paweł, który chce zbudować dom dla tych, dla których dziś zakładamy kolorowe skarpetki. Jakoś historia Pawła i świadomość, że można przeżyć ból i uczynić go trampoliną do pomagania innym, wywołuje we mnie radość, wzruszenie, nadzieję i przypomina to, że sens niczym słońce może zniknąć za chmurami, ale nawet jeśli popsuje pogodę, to wciąż będzie dawać nam światło. #worlddownsyndromeday #oczamibrata #gtp2020 #education #creativeeducation #teacher #nauczycielroku #nauczycielroku2018 #lego #iilosopot #zakonfeniksa #orderofthephoenix #seniors #harrypotter #hogwarts #utrzy #ilovegdn #igersgdansk
Post udostępniony przez Przemek Staroń (@przemek_staron)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz