wtorek, 24 marca 2020

Wieści dnia: Wyjście z szafy Łukasza Jakóbiaka, Jóhanna Sigurðardóttir, Adam i jego dilda ...


Wyoutował się youtuber Łukasz Jakóbiak, autor kanału 20m2. Odcinku powiedział: "To o czym mówię jest ważne dla mnie, żebym mógł czuć się wolny. Nigdy jeszcze nie mówiłem, że jestem gejem. To niesamowite, bo nagrałem o tym materiał już trzy razy, ale nie emitowałem go, bo za każdym razem wynajdywałem coś (...).

Otaczałem się światem, w którym czytałem że homoseksualizm jest czymś złym, więc pozwoliłem sobie to ukryć, schować (...) Ale teraz chcę być wolny, chcę mieć możliwość niekrępowania się, chcę żyć coraz bardziej!"

Łukasz, gratulujemy odwagi i dziękujemy za Twój coming out. Wychodzenie z szafy ma ogromne znaczenie dla wszystkich osób LGBTIA. Każdy coming out przybliża nas ku równości, coming out osoby publicznej tym bardziej (Replika)


Pinksixty Culture - na temat byłej premierki Islandii Jóhanna Sigurðardóttir pierwszy polityków LGBT na świecie.


Adam zarabia na życie, poprzez zabawki erotyczne. Początkowo zakładał firmę zabawkami analnymi i kompanię ze swoim partnerem, teraz ręcznie robią błyszczące wielokolorowe kutasy. Są właścicielami firmy Godemiche razem w Leicestershire, gdzie mieszkają również z dwójką dzieci.


Democracy Now! wiadomości w perspektywy lewicowe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz