wtorek, 17 marca 2020

Wieści: Jak żyć w wolnych strefach LGBT, Anja Rubik o miłości, Ranki w Niemcze, Starsi geje i młodość ...


Nie mam złudzeń, że odkąd zacząłem w Kraśniku zabiegać o prawa mojej społeczności i mówić, że jako gej czuje się dyskryminowany to zacząłem się spotykać z większą niechęcią ludzi (zazwyczaj w komentarzach w Internecie, rzadziej na żywo). Już kiedy wziąłem udział w dyskusji tydzień temu w radzie miasta gdzie przedstawiałem swój projekt obywatelski, który miał uchylić uchwałę anty-LGBT w Kraśniku oraz wprost przyznałem, że jako gej czuje się dyskryminowany to stałem się obiektem wielu komentarzy. Tak właśnie w strefie wolnej od LGBT traktuję się gejów... Odmówiono w aptece wydanie mi leku - realizacji recepty Dodam że już nie miałem tego leku i to było pilne – bez niego może się to skończyć tragicznie.

Samorządzie miasta Kraśnik czy widzicie co się dzieje? Tak właśnie wygląda homofobia w praktyce – zwykli mieszkańcy, którzy nasiąkają waszą homofobią. To się odbywa powoli, małymi kroczkami. Taki jest cel tych uchwał – przyzwyczajać ludzi do homofobii.

Ja się nie dam zaszczuć i robię to dla innych osób LGBT (zwłaszcza tych ukrytych w szafie). Mi odmówiono wydania leku, kogoś innego nie obsłużą w sklepie, kogoś innego rodzice wyrzucą z domu. Strefy wolne od LGBT w praktyce.

Pinksixty News wiadomości LGBT - Miedzy innymi na temat koronawirusa, anulowany imprez LGBT.



Starsi geje wspominają swoje kiedy byli młodzi



Pierwsza randka w saunie, rachunek w restauracji dzielony na pół i kuriozalne rozmowy. No i na każdą randkę trzeba przyjść puntkualnie. A co z seksem? Niemcy i miłość to temat najnowszego odcinka Meet the Germans.


Democracy Now! wiadomości w perspektywy lewicowe