niedziela, 28 lipca 2019

Wieści z Instagramu: Love is Love, Gays With Kids, Polska Wolna Od Nienawiści, Neil Patrick Harris ...










Post udostępniony przez Gays With Kids (@gays_with_kids)




















Post udostępniony przez Parada Równości (@paradarownosci)





















Post udostępniony przez Marsz Równości w Toruniu (@marsz_rownosci_torun)







Dziś byliśmy na solidarnościowej demonstracji w Nowym Sączu, ale także w Bielsku-Białej. "Mieszkam w Krakowie, ale urodziłam się w Żywcu, mam rodzinę w Bielsku, a serce w Ujsołach, Sopotni, Jeleśni. W ostatnich trzech latach wielokrotnie stałam tu na tym placu w obronie ważnych wartości. Zawsze miałam w plecaku tęczową flagę, ale bałam się ją pokazać, bałam się braku akceptacji, oceny. Dlatego jestem bardzo poruszona, że dziś tu stoję przed Wami z tęczową flagą, w moich rodzinnych stronach. Pomyślmy o tym ile w tym czasie się nauczyliśmy jako społeczeństwo, dojrzeliśmy, zrozumieliśmy, że nie ma demokracji bez poszanowania praw mniejszości, przypomnieliśmy sobie także co znaczy solidarnosć" - mówiła w trakcie demonstracji nasza @magdadropek przypominając o młodzieży w mniejszych miastach, która potrzebuje teraz dużo wsparcia. Dziękujemy za piękne wydarzenie ❤🏳️‍🌈 #strefawolnaodnienawiści #jesteśmytutaj #solidarniezbialymstokiem
Post udostępniony przez Queerowy Maj (@queerowymaj)





„Jak słuchasz opowieści wiadomego księdza pod tytułem: <Geje mają 6 tysięcy partnerów w ciągu doby>, to widzisz od razu, że, Boże święty, jak on by chciał chociaż cząstkę tej liczby… Ułamek, okruszek… Albo pewien publicysta prawicowy, który z oburzeniem rozprawia o BDSM, bondage, o pissingu. On musi to wszystko googlować, oglądać – i pewnie też by chciał. Nie będę wymieniał go z nazwiska… Jak widzę go na mojej siłowni, to tak mi się marzy, żeby wszyscy geje na tej siłowni się wyoutowali przed nim. A jest nas na moje oko z 50% ćwiczących. Zwariowałby.” - mówi w wywiadzie w najnowszej "Replice" Piotr Tarczyński, tłumacz i współautor - wraz z mężem Jacek Dehnel - kryminałów o samozwańczej detektywce Zofii Szczupaczyńskiej. W mocnym wywiadzie obaj Panowie mówią o swym małżeństwie, o zabobonnych lękach Polaków przed seksem, o homofobii, nacjonalizmie i katolicyzmie. I o najnowszej powieści Jacka "Ale z naszymi umarłymi", w której głównymi bohaterami jest para gejów. Cały sześciostronicowy tekst - do przeczytania w najnowszej "Replice", dostępnej na Allegro: - wersja papierowa: https://allegro.pl/oferta/replika-nr-80-magazyn-lgbt-lipiec-sierpien-2019-8334545490; - wersja cyfrowa: https://allegro.pl/oferta/replika-nr-80-magazyn-lgbt-lip-sie-2019-wersja-pdf-8334575249; - w prenumeracie (z książką w promocji): http://replika-online.pl/ksiazka-krzysztofa-charamsy-dla-nowych-i-przedluzajacych-prenumeratorow/. Na zdjęciu: Piotr Tarczyński. Foto: Paweł Spychalski. #lgbt #lgbtq #lgbtqi #magazynlgbtqreplika #replikalgbt #replikalgbtq
Post udostępniony przez Magazyn LGBTQ Replika (@magazynlgbtqreplika)








Post udostępniony przez Kampania Przeciw Homofobii (@kph_official)













Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Maciej Zień (@maciej.zien)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz