sobota, 7 lipca 2018

Ryan Murphy: "Powiedziano mi, że jestem zbyt dziwny, zbyt gejowski", by odnieść sukces


Producent i reżyser Ryan Murphy otrzymał nagrodę VH1 Trailblazer Award 28 czerwca. Murphy, twórca taki produkcji tym The Normal Heart, Glee, American Crime Story: Versace, Pose i American Horror Story, mówił o wyzwaniach musiał pokonać, aby osiągnąć sukces.

"Kiedy zaczynałem w tym biznesie pod koniec lat 90., nie było mi łatwo. Powiedziano mi, żeby nie podążać za moim instynktem, być kimś innym. Powiedziano mi, że jestem zbyt dziwny. Moje maniery i mój głos były wyśmiewane przez dyrektorów na spotkaniach ..."

Dodaje: "Oprah Winfrey mówiła bardzo poruszająco o oglądaniu Oscarów i widziała siebie, gdy Sydney Poitier zdobył Oscara w 1964 roku. Ja jako gej nigdy nie miałem takiego doświadczenia. Nigdy nie widziałem triumfujących homoseksualny osób lub gejowskich bohaterów w telewizji. Gdzie w filmach jako dziecko lub nastolatek, w najlepszym wypadku były zawsze marginalizowanymi, bito za to, kim byli. Mocno wierzę w moc telewizji, ponieważ wierzę w to, że: jeśli widzisz siebie i jakąś część ludzkich doświadczeń odbijanych od siebie, nie będziesz czuć się samotny. A ludzie z nienawiścią i uprzedzeniami w swoich sercach często się nawracają".


Jussie Smollett Performs 'Freedom' podczas gali Trailblazer Honors


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz