poniedziałek, 16 lipca 2018

Biseksualny raper Taylor Bennett jego nowy singiel Be Yourself


Raper Taylor Bennett właśnie wydał nową EPkę Be Yourself i jest tak samo niesamowite, jak się wydaje. Jest młodszym bratem innego rapera Chance, Bennett ujawnił się że biseksualny w dniu poprzedzającym jego urodziny w zeszłym roku (18 stycznia).

Na Twitterze, ogłosił wydanie nowego singla. Napisał: "Chcę podziękować Bogu za umożliwienie realizacji tego projektu".

Śpiewa miedzy innymi o tym że nie raz jest prześladowany przez inny nazywają go "pedałem".

W wywiadzie dla Windy City LIVE mówi o tym, dlaczego zdecydował się ujawnić się podczas urodzin w zeszłym roku, Bennett powiedział, że żałuje, że nie mógł wyjść wcześniej.

"Żałuję, że nie czułem się komfortowo w młodszym wieku i nie będę przeżywać mojego dzieciństwa, tylko będę tym, kim chcę być. Wiesz, co w końcu mnie do tego zmusiło? Miałem około 21 lat i pomyślałem, że będę dorosłym mężczyzną."

"Jestem wystarczająco dorosły, żeby pić, dołączyć do armii, palić papierosy, równie dobrze mogę być sobą, żeby być sobą" - powiedział.


Możesz słuchać nowy album Be Yourself na Spotify lub SoundCloud.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz