wtorek, 24 lipca 2018

News: Dominik Kuc, Jason Mraz, Kuba, Tom Bosworth, Katar, Cher, Janelle Monáe, Poznań, Sasha Garden ...


Dopiero za rok zdaje maturę, a już jest znanym w Warszawie społecznikiem. Stworzył ranking liceów przyjaznych młodzieży LGBTQ, działa na rzecz swoich ukochanych Bielan, należy też do Inicjatywy Polskiej. – Aktywizm to mój sposób na życie – mówi Dominik Kuc.

Od początku gimnazjum wiedziałem, że jestem gejem. Nie miałem problemu z samoakceptacją, tylko z ujawnieniem mojej tożsamości innym. Przez pierwsze półtora roku nie mówiłem nikomu. Nie chciałem zwracać na siebie uwagi. Brakowało mi punktu odniesienia. Nie miałam wokół siebie żadnych wyoutowanych znajomych. Nieoutowanie wydawało mi się zasadą, bo przecież nie znałem nikogo, kto wyszedłby z szafy. Żyłem więc w heteromatriksie. Potem kilka osób już o mnie wiedziało, ale w Lelewelu LGBTQ było tematem tabu. (...) - Magazyn Vogue.

Jason Mraz który już wcześniej pisałem że ujawnił jest biseksualny, teraz więcej wprost na temat swojej seksualności i doświadczeniach z mężczyznami.

Mraz: "Szczerze mówiąc, nie zdawałem sobie sprawy, że to będzie takie ważne. Ale miałem doświadczenia z mężczyznami, nawet gdy spotykałem się z kobietą, która została moją żoną. To było jak "Wow, czy to znaczy, że jestem gejem?" czyli tym, co rdzenni Amerykanie nazywają kimś, kto może kochać zarówno mężczyznę, jak i kobietę. Naprawdę to lubię." (Billboard)

Nowelizacja Kodeksu wyborczego autorstwa PiS jest częściowo niezgodna z prawem europejskim - uważa Biuro Legislacyjne Senatu. Ale PIS i tak nie słucha nikogo, po boi się stracić władzy, musi cóż zrobić żeby wygrać.

Kubańska nowa konstytucja może być z równości małżeńska. Ale nie tylko małżeństwa tej samej płci może przynieść nowa konstytucja. Również zreformowane prawo w celu przyjęcia prawa antydyskryminacyjnego. Oznacza. Może być, że nie będzie już legalne dyskryminowanie kogoś z powodu jego orientacji seksualnej lub tożsamości płciowej. (Grupa Stonewall/GT)

Piotr Grabarczyk bloger jego komentarz na temat co dzieje się obecnie w Polsce, (...) "Co się w tej Polsce odjebuje?! Chciałbym napisać, że „wszystko wskazuje na to, że…”, ale tutaj już nie ma wątpliwości – wolne sądy padły, czeka nas referendum dotyczące zmian w konstytucji, które również może skończyć się katastrofą, a w kolejce czeka kilka innych doskonałych pomysłów i ustaw, które do tej pory podsumowywało się z nerwowym śmiechem „nie no, bez przesady, przecież tego nie zrobią”. Niespodzianka, zrobią. Ale to to jest chuj, przygłupi i łasy na socjal naród tak wybrał, więc są konsekwencje. Ważniejsze jest pytanie – czy możemy zrobić coś, żeby to zmienić? Dobrze wiemy, że wychodzenie na ulicę już nic nie daje. Procent ludzi, którzy to robią, jest żenująco niski, to trwa chwilę, klepiemy się po swoich liberalnych pleckach, wrzucamy zdjęcia na Instagram, robimy groźne miny i zabawne transparenty i tyle z tego, bo oni i tak przegłosują wszystko co sobie zaplanowali. Naprawdę, żeby porwać teraz miliony i zobaczyć je na ulicach, musieliby wyłączyć Facebooka. Wtedy to by się działo, bo czy teraz dzieje się komuś krzywda? No dobrze, ktoś tam dostał po mordzie pod Sejmem, kogoś zakuli w kajdanki, wszystko uwiecznione na artystycznych i przejmujących zdjęciach, które kiedyś trafią może do podręczników. Pisowska karawana jedzie dalej. (...) - Całość TUTAJ.

Tom Bosworth poprawił swój rekord świata w chodzę, 10 minut, 43,84 sekundy na 3000 metrów ma stadionie w Londynie.

Tom Bosworth jedyny gejowski sportowiec w drużynie brytyjskiej lekkoatlecie zaryzykuje więzienie na Mistrzostwach Świata Katarze w przyszłym roku po tym, jak obiecał bronić praw LGBT podczas zawodów.

Widmo nowej, szóstej nowelizacji. Wybór pierwszego prezesa na razie niemożliwy. Poważnie oni podtrawią pisać ustawy, poważnie wszyscy popierają PIS, znaczy polacy naprawdę są durni, nie podtrawią pojąć, co dzieje w tym kraju.

Pinksixty News wiadomości LGBT - Kuba w nowej konstytucji będzie neutralne małżeństwo, do droga w przyszłości uchwalenie równość małżeńska.

Katar podobno ocenzurował ostatnie artykuły opublikowane w The New York Times International Edycji w którym omówiono kwestie związane z prawami LGBT. Miedzy innymi tekst dotyczące mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji na temat homofobii w rosyjskiej.

27-letni transpłciowa kobieta Sasha Garden została zabita w Orlando na Florydzie 19 lipca. Jest czwartą trans kobietą, która została zamordowana w tym roku w tym stanie. (Inne ofiary to Celine Walker, Antash'a English i Cathalina Christina James).

14-letni chłopiec został wykluczony z gry aktorskiej szkolnym programie talentów. Lewis Bailey, który występuje w roli Athena Heart, został poinformowany przez Castle High School i Visual Arts College w Dudley, że jego występ nie jest dozwolony, dzień przed tym, zanim miał nastąpić. Wszystko z powodu chłopak lubi przepierać za drag queen.


Cher powiedziała do Anthony Ramosowi z GLAAD, że po raz pierwszy spotkała się z homoseksualnymi mężczyznami we własnym salonie, chociaż nie rozumiała, co to znaczy słowo "gej".

"Pierwsi homoseksualni mężczyźni, których spotkała, miałam 12 lat, a ja wróciłem ze szkoły do ​​domu i tam byli ci dwaj faceci w naszym salonie. I rozmawiali z moją mamą i jej najlepszą przyjaciółką. Byli tak szczęśliwi i podekscytowani tym, o czym mówili, tak ożywionymi. Pomyślałam: "Ci faceci są o wiele bardziej zabawni niż zwykli mężczyźni, którzy przychodzą odwiedzić nas". I nie wiedziałam, że są gejami, ale pomyślałam: "Ci kolesie są świetni" i wszystko zaczęło się od tego czasu."


Janelle Monáe zaśpiewała 'Americans' w programie The Late Show with Stephen Colbert



Dodatkowo Janelle Monáe mówi Stephenowi Colbertowi o ich pierwszym spotkaniu. Pierwsze spotkanie Janelle Monáe i Stephena Colberta odbyło się w Białym Domu Obamy.



Do marszu. 11 sierpnia zbliża się wielkimi krokami. Jako LGBT+, Polki i Polacy, poznanianki i poznaniacy oraz dumni przedstawiciele nieodłącznej części naszego społeczeństwa serdecznie zapraszamy na XV Poznański Marsz Równości!

W najnowszym spocie prezentujemy miejsca, które razem z Wami odwiedzimy przemierzając Poznań! To nie pomyłka - w wyniku czynników zewnętrznych, nie zawsze zależnych od nas, zmieniliśmy pierwotną koncepcję trasy tegorocznego marszu. Przyznajemy jednak, że nigdy jeszcze trasa nie była tak ciekawa. Dorzuć swoje wsparcie na pomagam.pl/pride


Democracy Now! wiadomości w perspektywy lewicowe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz