niedziela, 15 lipca 2018

Harry Styles pomógł swojej fance ujawnić się przed mamą


Harry Styles nie od dziś wiemy jest wiele razy daje fanom LGBT coś na koncercie. Ostatni koncert San Jose, zobaczył transparent fanki Grace "dziś ujawnię się do rodziców".

Harry przerwał koncert zapytał Grace i zapytał, gdzie są jej rodzice. Jej matka wróciła do hotelu, czekając na nią, cztery mile od koncertu. Po chwili Harry krzyknął "Tina, ona jest homo".

"Ciągłe wsparcie LGBTQ+ pomogło mi pokochać siebie i poczuć się bezpiecznie. Dziękuję za dzisiejszą noc i nie mogę się doczekać, aby pokazać Tinie (mojej mamie) to wideo. Kocham Cię na zawsze."

"Tak, kocham cię i możesz być kimkolwiek chcesz być", powiedziała Tina, która także zdecydowała się pójść z córką na następny koncert Styles w Los Angeles.

Grace rzeczywiście ujawniła się jako biseksualna niż lesbijka. "W tym roku naprawdę stałam się dumna z tego, kim jestem i powoli wychodziłam do swoi przyjaciół w ciągu ostatnich kilku miesięcy", napisała w poście na Instagramie. (PinkNews)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz