sobota, 7 lipca 2018

Klipy muzyczne: Keiynan Lonsdale, Emo the Musical, Years and Years, TWINKIDS ...


Queer artysta i aktor Keiynan Lonsdale, wydał nowy teledysk. "Napisałem Preach, ponad rok temu" - powiedział dla The Fader. - Ale nie wiedziałem, co to będzie i znaczy ani jakie ma znaczenie dla mojego życia, aż kilka miesięcy później."

"Zarówno piosenka, jak i wideo stały się jak moje lustro, więc wszystko, co dobre i złe, które przychodzi z własną refleksję, oczywiście przejawia się w tym projekcie", kontynuował, odnosząc się do nowej piosenki.

"Chcę, żeby każdy miał dla nich własną interpretację, ale dla mnie chodzi o własną duszę, zgadzając się na wspólną podróż bez względu na wszystko, i odkrywanie, że magia jest prawdziwa, jeśli w nią uwierzysz."

Keiynan Lonsdale - Preach



Emo the Musical opowiada o Emo nastolatku, Ethanie, zmienia szkołę z powodu próby samobójczej, po czym poznaje uroczą religijną dziewczynę, która chce go nawrócić. Ethan dołącza do zespołu rockowego "Worst Day Ever", zmienia swój wizerunek i wspólnie z nowymi kolegami przygotowuje się do corocznego konkursu. Rozpoczyna się walka między zespołem Ethana, a chrześcijańską grupą "Hope Group".

Jeden wątek przedstawia członka grupy Hope Group, Petera (Craig Hyde-Smith), który zmaga się ze swoją seksualnością i poddaje terapii elektrowstrząsami, aby "wyleczyć" się z homoseksualnych myśli.

Fabuła kończy się miłosną piosenką "Electrified" - krytycznie podejściem do homofobicznych nauk chrześcijańskich i terapii leczenia homoseksualizmu - jak Josh (Kevin Clayette) próbuje nakłonić Petera by był sobą.

Josh śpiewa: "Jeśli moja miłość do ciebie powinna w jakiś sposób doprowadzić do globalnego ocieplenia, obiecuję, że wezmę ciepło. Jeśli moja miłość do ciebie jest odpowiedzialna za wojny na Bliskim Wschodzie, pójdę tam i zrobię pokój.

Chętnie pójdę do więzienia. Jak w Ugandzie myślą, że powinniśmy iść do więzienia. Przez lata i lata terapii nawracania wypełniłbym swoje ciało woltami elektryczności."

Peter śpiewa: "Chcę świata, w którym Jezus mnie kocha. Tam, gdzie dzieci w szkole nie śmieją się ze mnie i pogardzają. Boję się, że diabeł mnie złapie. Będę szczęśliwy kastrowany. Jak Alan Turing pomyślał, że powinien wziąć tyle leków, ile oni chcą mi dać. Przywiążę się do kołka i spalę się na stosie."


Mieć złamane sercem nigdy nie jest łatwe dla nikogo, popowy duet TWINKIDS ich najnowsza piosenka "I'm Sorry". Przeklinając czasami sentymenty nad melancholią inspirowanej J-popem melodii, frontman TWINKIDS Gene Fukui godzi często przeoczane doświadczenie jako antagonista w związku z przeprosinami i wyrzutami sumienia.

"Myśleliśmy, że jest tak wiele piosenek o tym, że masz złamane serce lub zranienie ... ale bycie złym facetem w tej sytuacji jest tak samo ludzkie" - mówi Fukui.

"Myślę, że każdy może odnieść się do tego poczucia, że ​​wpada w kłótnię i mówi coś, czego później żałujesz, może nawet mając doświadczenie poza ciałem, gdzie nawet nie czujesz, że to ty to mówisz", dodaje.  (Out Magazine)



Gdzieś w dystopijnym społeczeństwie, w którym androidy trzymają władzę i polują na ludzi w celach rozrywkowych, człowiek Olly Alexander stał się nocną sensacją w fikcyjnym mieście Palo Santo.

"All for You" to drugi promocyjny singiel wydany z albumu Palo Santo. Inne piosenki na tym albumie to oficjalne single "Sanctify" i "If You're Over Me".

Years and Years - All For You



Shirtless Violinist - wersja gejowska kopciuszka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz