poniedziałek, 21 maja 2018

Wieści z Instagramu: Gays With Kids, Belgian Pride, Michał Kwiatkowski, Marsz równości Kraków, Sam Smith ...






















Post udostępniony przez @queer.pl

Post udostępniony przez @queer.pl












Post udostępniony przez @krycha










Post udostępniony przez NewNowNext (@newnownext)





To uczucie kiedy nie możesz w spokoju przejść marszu równości, bo na rynku czeka komitet powitalny, którego muszą pilnować policjanci. Ogromny szacunek dla służb mundurowych, dzięki którym czułam się wczoraj naprawdę bezpieczna krocząc dumnie z 7 tysiącami innych osób, które chciały wyrazić swoje zdanie w kwestii równości. I nawet Pani, która z niesmakien na twarzy podchodziła do ludzi mówiąc, że powinni się wstydzić, tego co robią i że to obrzydliwe ani chłopcy, którzy nagrywali wysmiewczy materiał pytając innych o płeć, której rzekomo nie są w stanie rozpoznać nie zepsuli mi wczorajszego dnia. Każdy ma prawo do swojej opinii, swojego własnego zdania i postrzegania tego świata. Na tym polega szacunek i tolerancja. Natomiast nigdy nie zrozumiem osób, które poświęcają swój cenny czas, czas którego mamy w życiu tak mało, na to żeby próbować udowodnić drugiemu człowiekowi, że jest gorszy. Ze jest "nienormalny". Ze powinien się wstydzić tego kim jest, mimo, że nie ma na to żadnego wpływu. Skąd tak duża liczba katolików bierze pokłady nienawiści i pogardy dla innych. Coś poszło nie tak. "kochaj bliźniego jak siebie samego" zostało bardzo źle zrozumienie i zinterpretowane. Ale wiecie co? Będzie lepiej. Tyle pięknych ludzi maszerowało wczoraj w jednym szeregu. Rodzice z dziećmi, pary trzymające się za ręce, młodsi, starsi, Ci skandujący głośno i Ci, którzy szli w milczeniu. Różne języki, różne kolory skóry. Jestem szczerze wzruszona i dumna. To był mój pierwszy marsz i nawet nie zdawałam sobie sprawy jak bardzo go potrzebowałam. Tyle ciepła, tyle uśmiechów i tyle radości nie spotkało mnie bardzo dawno. A dziś równie dumnie pójdę do kościoła podziękować Bogu za tych wszystkich otwartych ludzi, za to co przeżyłam i za to, że mogę żyć w kraju, w którym możemy w spokoju wyjść na ulicę i kroczyć po równość wszystkich, absolutnie wszystkich. Jeśli normalność oznacza ocenianie innych i nienawiść do drugiego człowieka to naprawdę nie chcę być normalna. @kph_official @queer.pl @queerowymaj #marszrownosci #marszrownoscikrakow #marszrownosci2018 #lgbt🌈 #lgbt #equality #equalrights #parade #równość #szacunek #tolerancja #queer #jestesmytacysami #porownosc
Post udostępniony przez Sandra Cieniawska (@sandracieniawska)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz