niedziela, 18 lutego 2018

Wieści olimpijskie Pjongczang 2018 - Gus Kenworthy w historyczny całus z chłopakiem w telewizji na żywo


W 2014 roku, kiedy startował na Igrzyskach Zimowy w Soczi, amerykański narciarz freestyle'owy Gus Kenworthy zdobył srebrny medal, nie był ujawnionym gejem i musiał ukrywać swojego ówczesnego chłopaka w tajemnicy. Później Kenworthy powiedział, sprawiło, że poczuł się jak "tchórz".

Dzisiaj, cztery lata później, Kenworthy z dumą pokazuje się z swoim chłopakiem, aktorem Matt Wilkas, w Pyeongyang, kibicując mu w sobotni wieczór, gdy startował w slopestyle na Igrzyskach Olimpijskich w 2018 roku.

Mimo nie zdobył medalu na on startował to taki był cud przed występem miał problemy zdrowotne z biodrem i złamał kciuk, mimo to wystąpił. Pokazał swój duch walki olimpijski, mimo przejechał bezbłędnie bez upadku niż inni którzy nie mieli szczęścia.

Na pewno zmiany dla amerykańskiej stacji NBC pokazała na żywo Gusa i Matta dają całusa, komentatorzy powiedzieli Wilkas, jest chłopakiem Kenworthy;ego.

Powiedział Kenworthy po konkursie dla NBC: "Być w stanie to zrobić, dać mu całusa, mieć tę miłość do świata, jest niesamowite. Jedynym sposobem na naprawdę zmianę postrzegania, przełamywanie barier, przełamywanie homofobii, jest nie ukrywać się". Dodaje "Nigdy nie widziałem homoseksualnego sportowca całującego swojego chłopaka na igrzyskach olimpijskich. Myślę, że gdybym to zobaczył, ułatwiłoby to mnie być sobą."

"Jeśli teraz patrzysz na mnie, jestem oszołomiony, ale nie dąsam się, nie płaczę" - powiedział Kenworthy. "Jestem naprawdę dumny, że tu jestem. Bycie na tej igrzyska w pewnym sensie oznaczało dla mnie cały świat. Po prostu stać się naprawdę sobą i być autentyczną osobą, lądowanie w finale, wchodzenie na podium oczywiście byłoby wisienką na torcie. Ale mimo wciąż mam wspaniałe doświadczenie olimpijskie i jestem naprawdę szczęśliwy z powodu tych, którzy znaleźli się na podium. Nie wiem, może następnym razem będzie lepiej." (The Guardian)

Wielu transmisja też pojawili się flagi tęczowe czy NBC też Eurosport, do też duże osiągniecie pokazano kibiców LGBT, miedzy innymi Tyler Okakley vloeger ale też mama Gusa z tęczową flagą była. Dodam w Soczi za to policja szybko aresztowała kto tylko pokazał tęczową flagę.


Wideo jak wita swoimi przyjaciółmi i mamą, oraz daje całus chłopakowi.

Wielu z Gusa Kenworthy byli dumni miedzy innymi Britney Spears,  Dustin Lance Black, Emerson Collins.

Dzień 8 Zimowy Igrzysk Olimpijski 2018 podsumowanie Eurosport.



Pjongczang 2018 - podsumowanie dnia olimpijskiego:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz