czwartek, 15 lutego 2018

Brytyjski sportowiec Tom Daley i scenarzysta Dustin Lance Black spodziewają się dziecka


Ktoś zostanie znów rodzicem. Tom Daley i Dustin Lance Black ujawnili że spodziewają dziecka, swoim szczęściem pochwalili na portalach społecznościowy, pokazali zdjęcie USG swojego dziecka. Dustin napisał "bardzo szczęśliwe walentynki"

W maju roku 2017 wzięli ślub, wiele razy Tom mówił w wywiadach że chciałby mieć dziecko. Ostatnio media donoszą też sprzedają swój dom w Londynie już sugerowano może z powodu dziecka. Widać prawda była, oboje panowie Tom Daley ma 23 lat, a Dustin Lance Black ma 43 lat ich różnica wieku 20 lat.

W ostatnim wywiadzie Daley zasugerował, że on i Black zamierzają założyć rodzinę. Powiedział: "To nie jest kwestia" jeśli", tylko" kiedy".

"Zawsze mówiłem, będę skoczkiem tak długo, jak długo moje ciało mi pozwoli". "Ale piękno bycia sportowcem polega na tym, odszedłeś na emeryturę i masz przed sobą całe życie."

"Kiedy skończę sportem skokami, będą inne drogi, które chciałbym zbadać". "Rodzina zawsze była ogromną sprawą dla mnie."

Dla BBC, Lance powiedział: "Jestem tu ze Stanów Zjednoczonych. Nie mogłem głosować dotyczące Brexitu, ale w tym kraju, się zakochałem". Nazywa Anglię swoim domem i ma nadzieję, że tu chcę założyć rodzinę. (PinkNews)

Para wzięła ślub w ceremonii Bovey Caslte w Devon, zaprosili przyjaciół i rodzinę na początku maja roku 2017.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz