piątek, 16 lutego 2018

Samsung krótki film na temat olimpijczyka Gus Kenworthy i nie ma cierpliwości dla prezydent i wiceprezydenta USA



Kenworthy na Instagramie napisał: "Moje życie bardzo się zmieniło w ciągu czterech lat od ostatniej zimowy igrzysk. Jedna z największych zmian że ujawniłem się. Moi przyjaciele w @samsungmobileusa udokumentowali moją drogę do Pyeongchang i myślę, wykonali świetną robotę opowiadając moją historię ..."

Narciarz Gala Kenworthy, podzielił się pierwszym z trzech filmów, który nakręcił ze swoim sponsorem Samsungem. Klip, "Roots", koncentruje się na rodzinie i domu rodzinnym Kenworthy w Telluride w Kolorado. Miasteczko kręci się wokół gór i przemysłu narciarskiego, ale nigdy nie miało olimpijczyka Kenworthy jest pierwszym w swojego miasta olimpijczyk.



Srebrny medalista olimpijski Gus Kenworthy, który dwa lata temu stał się pierwszym sportowcem płci męskiej ujawnionym homoseksualnym sportowcem, rozmawiał z This Morning CBS.

Co miał do powiedzenia Gus na temat Donalda Trumpa i Mike Pence: "Kiedy mamy ludzi wybranych na urząd, którzy wierzą w terapię leczenia homoseksualizmu i próbują odebrać prawa trans w wojsku i robią te rzeczy, które bezpośrednio atakują społeczność LGBT, tutaj moja cierpliwości dla nich kończy. Jestem bardzo dumny z tego, że pochodzę z USA i pochodzę z kraju, w którym jesteś w stanie wyrażać swoje poglądy polityczne i bronić tego, w co wierzysz. Mam obowiązek wykorzystać moją chwilę do wypowiadania się publicznie, w ważny sprawach".




Gus Kenworthy, w kampanii gier Playstation


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz