czwartek, 15 lutego 2018

News: Wrestler Jake Atlas, Neil Rafferty, Whoopi Goldberg, Barbara Hosking, Elektroauta ...


Gwiazda wrestlingu Jake Atlas ujawnił się jako gejem w zeszłym miesiącu po wygranej w konkursie Rookie of the Year 2017 w Południowej Kalifornii.

23-letni wrestler mieszka w Los Angeles w Kalifornii i mówi, że zdobycie nagrody było "najbardziej dumnym" momentem jego życia. Powiedział dla GayStarNews: "Chciałbym podziękować wszystkim za wsparcie i siłę, którą dostałem i pomogła mi kontynuować tą podróż i chcę sprawić, by moja społeczność była dumna ze mnie".

GayStarNews rozmawiał z Jake'em jak pogodził się z swoją seksualnością, walką z depresją i poszukiwaniem miłości.

"Zauważyłem, że miałem ochotę go przytulić, pocałować i zawsze być blisko niego. Później pojawiły się nowe myśli, gdy dorastałem i ciężko mi było radzić sobie z tym, co czułem."

Wiedziałem, że bycie gejem to coś, co nie jest akceptowane w mojej rodzinie. W szóstej klasie spotkałem chłopca, który stał się katalizatorem mojej ostatecznej samoakceptacji."

Po wielu wzlotach, upadkach, spowiedziach i poczuciu wstrętu do siebie, zdałem sobie sprawę, że mam silny romantyczny pociąg do tego chłopca i w ten sposób doprowadziłem mnie do ujawnienia się, że jestem "biseksualny".

"Potem, w dziewiątej klasie, całkowicie pogodziłem się z moją seksualnością, gdy spotkałem kolegę geja, który również borykał się z tożsamością w tym czasie. Przyszliśmy do siebie i zostaliśmy najlepszymi przyjaciółmi. Wciąż jest kimś bardzo bliskim dziś w moim sercu."

Gdy ujawniłem do mamy i brata nie było dobrze. Łzy, cisza i nienawiść rzucały całą moją rodzinę przez miesiące i lata. Bycie otwartym gejem jest wciąż czymś, walczy z tym mama jego walczy. Ale zawsze przyznaje, że w jej sercu to ją boli."

Wrestling to także bardzo męski sport, który czasami nie jest postępowy. Bał się jakiejkolwiek nienawiści, sprzeciwu i odrzucenia. Jake Atlas mówi "Na szczęście reakcja była niesamowita pozytywna od bliskich przyjaciół, rówieśników i promotorów."

Jake Atlas: Naprawdę nie wiem, dlaczego inni zapaśnicy LGBTI nie ujawnili publicznie swojej seksualności. To może być walka wewnątrz nich, której jeszcze nie zrozumieli. Może to być ten sam powód, dla którego tak długo czekałem - bałem się odpowiedzi. Każda historia jest inna, a każda osoba, ze wszystkim, używa innej metody, aby poradzić sobie z wewnętrznymi demonami."

Obecnie jest singlem. Był raz zakochany w wieku 18 lat. Obecnie jestem rozkojarzony i zakochany w zapasach, randki są tak skomplikowane, że się nie angażuje. Mam marzenie o ślubie i założeniu rodziny pewnego dnia. Jestem pewien, że gdy nadejdzie moment znajdę właściwego faceta.

Jake Atlas cierpi na depresję i lęki, odkryto w 2015 roku, kiedy faktycznie złamał kość C6 swojej szyi. Kazano jemu zrezygnować sportu i zastanawiał się nad samobójstwem i wkrótce po tym miał pierwszą próbę samobójczą.

Kiedy wrócił do treningu po kontuzji. Jest bardzo dumny z swojego zaangażowania i poświęcenia, aby ciężko pracować dla tego osiągnięcia, byciem sportowcem. (...)

Neil Rafferty, gej weteran amerykański, startuje w wyborach w Alabamie. Wyjaśnił, przyjaciel zapytał, czy jest zainteresowany o ubieganie się o wolne miejsce w Alabama State House District 54. Demokrata Patricia Todd, która zajmowała miejsce przez 12 lat, w zeszłym miesiącu postanowiła nie będzie ubiegać o reelekcję.

Okręg 54 reprezentuje kilka dzielnic w najbardziej zaludnionym mieście stanu, Birmingham. Rafferty jest jednym z wielu kandydatów LGBTQ kandydujących na urząd w tegorocznych wyborach w USA w połowie kadencji. Wybory odbędą się 6 listopada.

Jego historia Rafferty dołączył do Marines po tym, jak jego chłopak, 13 lat, razem Michael Rudulph, wstąpił do wojska i został wezwany na wojnę, on postanowił iść do wojska być razem z nim. Nie chciał żyć bez niego, mimo musieli ukrywać się po to były czasy kiedy była polityka DADT gdzie zakazywano służby osobom homoseksualnym. (GayStarNews)

91-letnia Barbara Hosking świętowała Walentynki, w BBC Radio 5 wyznała jest dumną lesbijką. Była doradczyni premiera Harolda Wilsona i Edwarda Heatha powiedziała nawet, że "jest trochę przerażona byciem ikoną LGBT".

Hosking ujawniła także, że jest ze swoją partnerką Margaret przez dwie dekady, ale nigdy nie powiedziała swojej rodzinie ani innym bliskim że są sobą. Emerytowana urzędniczka wyjaśniła, że ​​pisze pamiętnik i postanowiła, powiedzieć prawdę na temat swojej seksualności jest zbyt fundamentalna, aby ją pominąć.

Wyznała że po raz pierwszy zakochała się. "Myślę, że w tej książce mówię, że po raz pierwszy zakochałam się, gdy miałam sześć lat."

Ale w całym swoim niezwykłym życiu nigdy nie wyznała nikomu kim jest czy publicznie, a nawet z wieloma osób którzy ją znają, najbliższy. Zapytana, czy kiedykolwiek powiedziała swojej rodzinie, powiedziała: "Nie, moja rodzina nigdy nie wiedziała. Nigdy nie powiedziałam rodzicom."

To była świadoma decyzja, powiedziała. "Nie zrozumieliby. I byliby zszokowani - powiedziała Hosking słuchaczom BBC. "Moja matka bardzo mnie kochała. Mój ojciec też. Ale byli bardzo staroświeccy, bardzo konwencjonalni".

91-letnia potwierdziła, że jest w związku: "Mam związek ... z moją partnerką Margaret, która jest o 20 lat młodsza ode mnie". Są razem od 20 lat, dodała. (PinkNews)

Pinksixty News wiadomości LGBT


Whoopi Goldberg porównała wiceprezydenta USA Mike Pence do nazistów dotyczące że jest przeciwko prawom LGBT.



Niemcy ładują elektroauta w piekarni



Gośćmi redaktora naczelnego "Newsweek" Tomasza Lisa są: Aleksander Smolar z Fundacji im. Stefana Batorego, prawniczka, prof. Monika Płatek oraz Piotr Cieszewski, himalaista, zdobywca Mount Everest.


Democracy Now! wiadomości w perspektywy lewicowe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz