niedziela, 18 lutego 2018

Ellen Page i Emma Portner rozmawiają o swojej miłości do siebie


Fot:  Instagramie
Ellen Page i jej żona Emma Portner w nowym wywiadzie dla New York Times. Wzięli ślub w zeszłym miesiącu, udostępnieniem zdjęcia swoich obrączek na Instagramie.

Przemawiając do New York Timesa, aktorka Ellen i tancerka choreografka Emma ujawniły w wywiadzie, jak czuli się ze sobą związani, zanim jeszcze się spotkali pierwszy raz.

Emma przyznała, jak ​​oglądała jeden z filmów Ellen "kiedy miałam około 12 lat". "Pamiętam, jak moja przyjaciółka mówiła:" Jesteś taka jak ta dziewczyna." Wiedziałam, że pewnego dnia nasze ścieżki spotkają się - po prostu nie byłam na pewno kiedy i jak ...

Tymczasem Ellen ujawniła, że ​​po raz pierwszy zauważyła swoją żonę na teledysku na Instagramie, zanim spotkały się w prawdziwym życiu. "Pomyślałam, cholera, ta dziewczyna jest tak utalentowana i taka fajna. Od razu wiedziałam, oboje jesteśmy kreatywnymi duchami."

Ellen zaczęła teraz pojawiać się w klipach tanecznych swojej żony. "W tańcu tak naprawdę nie ma wielu kobiet reżyserów i choreografów, które naprawdę przekraczają granice. Ważne jest, pokazać na to światło"- powiedziała Emma.

Mówiły jak spędzają wolny czas po przez wędrując po takich miejscach jak Joshua Tree w Kalifornii. "Oboje pochodzimy z Kanady, więc oczywiście musimy iść na mecz hokejowy" - powiedziała Ellen.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz