wtorek, 31 października 2017

Wieści z Instagramu: Gays With Kids, Robert Biedroń, Colton Haynes, Nyle DiMarco, Zachary Quinto, Cate Blanchett ...


Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci wybitnego aktora, Władysława Kowalskiego. Władysław Kowalski to dla KPH postać niezwykle ważna. Jako aktor znany z dzisiątek ról telewizyjnych i teatralnych nie zawahał się stanąć u boku swego syna, wybierając na hasło ich wspólnego udziału w kampanii społecznej KPH w 2013 r. "Mój syn nauczył mnie jak ważne jest być sobą." Jak się potem okazało, podjęte przez aktora ryzyko wywołało falę rodzicielskich coming outów. Dzisiaj, kiedy Władysława Kowalskiego nie ma już wśród nas, wielu z nich zdecydowało się napisać do nas dzieląc się swoimi wspomnieniami dotyczącymi aktora i kampanii "Rodzice odważcie się mówić". Wśród nich mama Alicja, która w swojej wiadomości napisała: "Pamiętam, że kiedy sama musiałam zmierzyć się z informacją o swoim dziecku jego obecność na plakatach, może dlatego, że zawsze ceniłam go za ogromny kunszt aktorski, uspokoiła mnie i dodała mi otuchy". Panie Władysławie, dziękujemy w imieniu KPH i wszystkich rodziców dzieci LGBT, a synowi Jakubowi i całej rodzinie składamy szczere kondolencje.
Post udostępniony przez Kampania Przeciw Homofobii (@kph_official)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz