środa, 30 sierpnia 2017

Australia równość małżeństw mamy walczą o prawa dzieci, Magda Szubanski dlaczego są ważne małżeństwo


Australijska spot promujący na rzecz równości małżeństw wystąpiły mamy, które chcą dla swoi dzieci szczęścia i były równe traktowane.


Magda Szubanski pięknym stylu mówi dlaczego są ważne równość małżeństw, nie tylko prawo do zawarcia małżeństwa, ale godność wielu par. Mówiła miedzy innymi "Mój przyjaciółka ... jej partnerka miała raka, chciała być z nią w pokoju, kiedy miała bolesne leczenie, ale lekarz jej powiedział tylko najbliżsi krewni."

"Nie wolno jej było koło niej musiała być na zewnątrz i słuchać bólu partnerki, którą kochała, nawet jej nie mogła pocieszyć, jest takie uczciwe? Czy Bóg uważa za słuszne? takie traktowanie."

Dodała "Szanuję prawo ludzi do swoi religii, ale nie mogą zmuszać swoich przekonań do inny". "Powiedziałam wcześniej, jeśli chcesz żyć według Biblijny praw, ale wiesz że każdy, kto pracuje w szabat zostanie zabity." Wielu są hipokrytami, zmuszają inny żyć do zasad Biblii, jak osoby homoseksualne, ale sami nie żyją tak.


Melbourne Australia tysiące osób wzięło udział w marszu na rzecz legalizacji małżeństw jednopłciowy w tym kraju.


1 komentarz:

  1. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )

    OdpowiedzUsuń